Zimní oblíbenci ❄️

Minulý díl oblíbenců měl daleko větší úspěch než jsem čekala, za což vám moc děkuju. A teď je čas zrekapitulovat si uplynulé roční období.

Kosmetika
Co se týče kosmetiky, se začátkem nového roku jsem se více zaměřila na péči o pleť. Dříve jsem používala micelární vodu pro citlivou pleť (růžová) od Garnier a k tomu odličovací mléko a krém taktéž od Garnier. S micelární vodou jsem byla dost na pochybách - už před časem jsem měla vyrážku kolem očí, takže jsem milecárku používala jenom na zbytek pleti, ale na oči jsem měla vždy jiný produkt. Nebyla jsem ale se svojí pletí úplně spokojená. Mám smíšenou a citlivou pleť s problémovými místy, občas se objeví ošklivý pupínek, ale žádné velké akné nemám, zato mám sklony k začervenání. Objednala jsem si na notino.cz několik produktů z přírodní kosmetiky a tady jsou ty, které jsem si oblíbila.

Ryor denní krém s kyselinou hyaluronovou a argenovým olejem
Lehký krém s nádhernou vůní, který jsem si zamilovala. 


Ryor dvoufázová odličovací emulze pro všechny typy pleti
Nejprve jsem používala na odličování očí a potom, co mi čistící gel nevyhovoval i na zbytek obličeje. Vůbec nemám po použití pocit vysušené pleti a ani nezanechává mastný film.

Purity Vision bio růžová voda

Na tuto růžovou vodu jsem slyšela samé pochvalné recenze, proto jsem si ji objednala. Čekala jsem nějaký zázrak, ale nic velkého se nekonalo. Nejdřív mi trvalo, než jsem si zvykla na tu vůni, která se mi zdála až příliš agresivní, ale časem jsem si zvykla a líbí se mi. Podle popisu ji můžete používat univerzálně skoro na cokoliv, což je sice pravda, ale make-up moc efektivně neodličuje. Používám ji hlavně na dočištění pleti.

Real Techniques setting brush
Populární značka, která má kvalitní (a drahé) štětce, které už jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Tento menší štětec na make-up je lepší na korektor (na make-up je opravdu příliš malý). Hezky se s ním pracuje, je hebký a měkký a nevypadávají z něj štětiny.


Essence Make Me Brow Blonde Eyebrow Gel Mascara
Od Essence používám i tužku na obočí taky v odstínu Blonde a v kombinace s tímto gelem na obočí je perfektní. Sice jím obočí nevyplníte tak precizně, ale hezky zafixujete. Štěteček je malý a proto se s ním pěkně pracuje.

Dermacol Caviar Long Stay Make-Up & Corrector

Potřebovala jsem nový make-up, proto jsem se rozhodla sáhnout po něčem novém. S mojí barvou pleti a ještě problematickými místy není jednoduché nějaký vybrat. Tento mi sedl jak barvou (odstín 1 Pale je opravdu světlounký) tak strukturou (nevysušuje, ani nezmatňuje a vytváří pěkný přirozený efekt). Kupovala jsem ho za plnou cenu 400Kč, ale musíte vzít na vědomí, že je v ceně i korektor, který je na vrchu balení. Je to super na cestování (je i se zrcátkem). Když odšroubujete vrchní část, dostanete se konečně k make-upu, který nabíráte špachtlí, která je podle mého názoru příliš krátká na to, aby jste se dostali až na dno balení. Make-up není úplně tekutý, takže protřepávání vám k ničemu není. Tohle je trochu nedomyšlený. Navíc korektor není moc kvalitní, zalejzá do vrásek (a to žádné nemám, přesto tam dokázal zalézt), strašně špatně se dostává z balení a ani nevím, kolik ho tam může být. Za mně je make-up dobrý, ale celkově má produkt pár much, které by to chtělo ještě vychytat.

Knihy

Hana - Alena Mornštajnová

Skvělá kniha, kterou jsem si pořídila v povánočních slevách v internetovém knihkupectví dobreknihy.cz. Jestli chcete znám můj podrobnější názor, přečtete si recenzi zde.

Příběh nového jména - Elena Ferrante

Další kniha z povánočních slev. Pokračování příběhu Lily a Eleny se mi líbilo snad ještě více než 1.díl. Recenzi najdete zde.

Seriály a filmy


Mrtví jako já - jeden z mých nejoblíbenějších seriálů, který jsem během zkouškového zkoukla celý znovu. Miluju ten jejich černý humor, nadsázku a zároveň trefná zamyšlení nad životem. Je z roku 2003 a přijde mi stále aktuální.


Ze seriálu Black Mirror jsem zatím viděla jen 4 díly. 1. díl jsem viděla asi před rokem a byla jsem z něj fakt vedle. Některé díly byly lepší (Patnáct milionů meritů), některé slabší (Přijdu hned). Neskutečně mi vyhovuje ten formát, kdy na sebe jednotlivé díly nenavazují, nemusím tak pátrat v paměti, kdy jsem minula skončila. Líbí se mi ten pocit, kdy si říkám Co jsem to teď sakra viděla??


Jediný film, který jsem za poslední dobu viděla (a líbil se mi), je Bird Box. Všude se o něm mluvila a mně taky zajímalo, o čem je. I když na horrory běžně nekoukám, tenhle se mi líbil. Bylo to víc tajemné a napínavé než lekací a nechutné (to jsem horrorů za život moc neviděla). Stejně jako u Black Mirror jsem měla takový ten mrazivý, zvláštní pocit, když jsem film sledovala. Jo, Netflix prostě umí.

Místo


Když jdu do školy a mám chuť na čerstvé pečivo, zastavím se v pekařství Jan Mašek v přízemí obchodního dobu Quadrio na Praze 1. Co je na něm tak extra? Přece to, že pečou vlastní bezlepkové pečivo. Nejraději mám šátečky a slavné šneky. Prodejny mají i jinde v Praze nebo mimo Prahu.
Všechny fotografie jsou moje pokud není uvedeno jinak.

Komentáře

  1. Růžovou vodu jsem taky používala, byla fajn, ale taky jsem čekala, že to bude větší zázrak.. Další balení jsem si už nekupovala :) Na film Bird Box se chci taky podívat, ale ještě jsem se k tomu bohužel nedostala :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tu Hanu si chci přečíst už dlouho. On ten design je opravdu rozkošný! Jinak Birdbox je skvělý film, propracovaný a originální, mám moc ráda horory a tohle byl opravdu kvalitní.

    OdpovědětVymazat
  3. Ryor mám moc ráda, knížku Hana jsem nedavno dostala a už se na ní těším. Seriál Black Mirror jsem viděla několik dílů a je fakt super.

    OdpovědětVymazat
  4. Black Mirror si spolubydlící hodně pochvalovala, tak se na to taky musím mrknout. Jinak děkuji za tip Bird Box, už jsem o tom slyšela, ale úplně mi to vypadlo z hlavy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak s tim Ryorem si me celkem nahlodala :D ja jsem zkousela pouze ten jeden krem jak jsem recenzovala, ale asi bych mohla dat te znacce jeste sanci :) Jinak gel od Essence nejlepsi! Pouzivam a je skvelej :) Serial Black Mirror nam poustel ucitel v hodine anglictiny a ten serial je na me moc depresivni, aspon co jsem videla, tak ten me taky nezaujal :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hannu si už konečně musím přčíst. Asi si ji koupím k narozkám. :-D A na Bird box se musím podívat! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl