Nepopulární názory #2


Další článek z nové série nepopulárních názorů. Myslím, že jsem zatím vyčerpala ty, o kterých se domnívám, že jsou obecně nepopulární (což může být podle vás klidně něco jiného), s dalšími přijdu, až mě zase něco napadne, případně si na něco udělám názor 😁


Přehnané obočí
Každému obličeji sedí něco jiného... Ale teď je tu prostě trend domalovávat si co nejvýraznější obočí. Před pár lety byl naopak trend mít co nejužší obočí, což je druhý extrém, ale i tak se s tím stále setkáváte. Obočí umí dát obličeji šmrnc a je dobré si ho upravit (upřímně, není moc z nás, které by ho měly od přírody perfektní). Například některé Youtuberky, mají úplně v pohodě své přirozené obočí a pak vezmou nějakou tužku na oči a začnou tam vykreslovat čáry jako podle pravítka a pak ho vybarví, u kořene nosu udělají šílený čtvereček, případně to nechají "otevřené" a nedodělané, místo  toho, aby přidali o odstín světlejší barvu. Jak si může vůbec někdo myslet, že toto je "úplně přirozené"?

Výsledek obrázku pro instagram eyebrows

Nesnáším podzim
Asi nejsem dostatečně trendy blogerka, protože se nefotím ve spadaném listí a s Pumpkin Spice Latte v ruce a nemám perfektně vyladěný feed na instagramu s dečkou, knihou a svíčkou, samozřejmě jen v teplých barvách, aby to bylo dostatečně "povznášející" a nepřipouštělo to žádnou podzimní depresi. Nesnáším tu vlezlou zimu, neustále prší a co je nejhorší, ke konci podzimu se stmívá tak rychle, že si ani nevšimnete, že byl den. Navíc jsou školní povinnosti v plném proudu a prázdniny jsou jen ve vzpomínkách. Potřebujete jmenovat ještě další důvod, abyste byli více v depresi?

Pryč s pracholapkami
Pracholapka není bohužel tak užitečná jako mucholapka, je spíše na škodu... Zkrátka a dobře, nemám ráda zbytečné dekorace, takové ty blbinky, co stojí na skříních, poličkách a na stolech. Abych to vysvětlila, já jsem člověk, co potřebuje mít všechno po ruce. Na svém pracovním stole mám všechny možné tužky, fixy a propisky, taky hromadu knížek, papíry, kancelářské potřeby a spoustu dalších věcí. Jsem opak moji mamky, která musí mít všechno uklizený a pozavíraný ve skříních a všechno, co já na tom stole potřebuju, ji přijde zbytečný. Už jsme zase u těch Youtuberek - některé třeba mají výzdobu podle ročního období. To prostě nechápu. Na co potřebuju umělý barevný listí?! Naprosto chápu obrázky na stěnách, nástěnky, květiny, sem tam něco na parapetu, ale kýčovitý blbinky z Nanu-Nana u mně prostě nemají místo. 


Leonard a Penny z Teorie velkého třesku se k sobě nehodí
Ke zmiňovanému seriálu mám zvláštní vztah. Mám k němu spoustu výhrad, hlavně co se týče charakterů, některých příběhových linek, i když hlášky mají dobré. Ale stejně budu smutná, až dokoukám poslední epizodu. No to je jedno, zpátky k tématu. Hlavní důvod, proč spolu Leonard a Penny skončili je proto, že autoři potřebovali Penny nechat v seriálu a nikdo lepší k ní nepřichází v úvahu. Penny je s každou epizodou chová jako větší mrcha, zatímco Leonard by pro ni udělal všechno, ale i přesto ji sráží, že je hloupá a dělá si legraci z jejích hereckých snů, ona mu to oplácí dost hnusně a není to příklad zdravého vztahu. Vůbec nechápu, proč se vzali, ze začátku to vypadalo celkem neškodně, ale v tomto případě se vývoj charakterů vůbec nepovedl. A jestli si tvůrci seriálů myslí, že je k popukání, když žena chce střílet svého muže, tak asi žiju v jiném vesmíru. 

Výsledek obrázku pro leonard and penny

Nikdy jsem neviděla Game of Thrones a ani mě to neláká
Jeden spolužák mně na gymplu přemlouval, ať se kouknu na Games of Thrones, že je to prý nejlepší seriál. Pustila jsem si první díl, ale asi v polovině jsem ho zase vypnula. Nechci seriál vůbec nijak hodnotit, protože jsem ho vlastně neviděla, takže se zdržím jakýchkoliv slov. Jenom chci říct, že první epizoda je zásadní a pokud mě nechytne, těžko se budu prokousávat dalšími díly, protože se budu obávat ztráty času. To samé se mi stalo i se seriálem Vampire Diares a málem i Parks & Recreation, ale tam jsem (díkybohu) vydržela. Popravdě, s Game of Thrones se to stalo v době, kdy jsem byla přejedená sci-fi a fantasy a od té doby jsem se na tuto vlnu nenaladila zpátky.

Souhlasíte s některým mým názorem? Co si o těchto tématech myslí vy?



Komentáře

  1. Teorii velkého třesku ani Hru o trůny taky nesleduju, jde to úplně mimo mě :D Blbinky a dekorace podle ročního období mám ráda :) Je ale pravda, že jich nemám zase tolik. A to obočí? Taky nesnáším :D já jsem ráda, když si ho vytrhám a trochu zvýrazním gelem, tím to končí. Jsem přírodní blondýnka, takže když si ho nezvýrazním, jako by skoro nebylo :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  2. Súhlasím s Game of Thrones! Prvá časť ma musí upútať natoľko aby som pozerala ďalej čo sa tam nepodarilo ale myslím, že onedlho tomu seriálu dám druhú šancu a prekonám sa :D

    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  3. Já si jen vytrhávám obočí. Dříve to bylo fakt nejlépe, co nejužší. Tuhle kamarádka řešila, že si nemůže momentálně nabarvit obočí a koukla se na mě a říká, ty ten problém neznáš co. Má světloučké nevýrazné obočí, jenže měla nějaké kožní problémy, tak si nemohla barvit obočí ani vlasy.

    Já mám ráda asi všechny roční období, ale to bude tím, že ráda fotím a celkově si prostě na věci nestěžuji :) (skoro na nic, ale bohužel se občas najde něco, co mi pije krev).

    Nemám ráda, když má člověk moc dekorací nebo těch úžasných dárků, co jsou prostě ááá nevěděla jsem, co ti koupit tak tady máš keramiku...potřebuji mít útulný pokoj, ale střídmě "dozdobený" :).

    Teorii jsem viděla pár dílů - skrze školu :D. Hry o trůny? Viděla jsem jeden necelý díl...no hovadina! A nesnáším, když mě někdo do něčeho nutí a do tohohle seriálu mě nutil kamarádčin přítel. Takže to Hry o trůny měly sečteny, jo pozor, ještě jsem nezmínila, že nesnáším "bestsellery" :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět skvělý článek :) Souhlasím, s tím obočím, to se mi taky nelíbí a raději volím přirozenost. Stejně tak i kýčovité blbinky u mě nemají místo, to ovšem neznamená, že nemám na stole chaos. Takový tvůrčí bordel, v kterém se vyznám asi jenom já a na pohled to moc pěkně nevypadá :D Vždycky ho jednou za měsíc uklidím a do týdne je tu zase :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám taky samozřejmě chaos. Raději budu mít svůj chaos než muzeum :D

      Vymazat
  5. Game of Thrones je nelogická pičovina, která se tvůrcům vymkla z rukou. Kdyby tak měli šablonu, podle které se řídit... ne, proč se vůbec podívat, jak je to v knížkách, když do můžu zkurvit, že :D
    Ale pracholapače taky nesnáším. Jako malá jsem jich měla plný pokoj, postupně jsem se všeho zbavila, a teď, pokud mám něco na skříni nebo na stole, tak proto, že to používám/proto, že je to stojan na papíry nebo na tužky a kam jinam o logicky dát. Vlastně to mám částečně jako tvoje mamka, ideálně všechno někam uklidit a zavřít. Jenže já potřebuju, aby věci měly jasné místo a žádný chaos, jinak je hledám třikrát denně :D Jediné "pracholapače" jsou pro mě svícny, kde furt něco hoří, a... no... knížky. Mám otevřenou knihovnu, takže ty lapaj prachu víc než dost, to bohatě stačí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím naprosto se vším, sice ne že bych podzim úplně nesnášela, ale rozhodně to je můj nejmíň oblíbený měsíc :D Ale musím se přiznat, že teď před Vánoci jsem si v Nanu-Nana koupila postavičku santy, týden jsem odolávala, ale ani po tolika dnech jsem na něj nedokázala zapomenout, tak jsem si udělala radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ten obchod úplně nehejtuju, koupila jsem tam hezkou krabičku na dárek :D

      Vymazat
  7. Některé tvary obočí mě teda fakt dokážou překvapit, některé dívky ho fakt mají krásné přirozeně, no ony ai to zničí domalovaním. S GoT nemůžu tak úplně souhlasit, přítel to od začátku sledoval a ja byla nějakou dobu proti. Po nějakém čase jsem však chtěla aspoň díl zapnout, abych věděla, jestli to teda je tak super. A ejhle, sice průběh nic moc, ale po 1 dílů mě to táhlo k dalšímu a do měsíce jsem mela všech 6 serii + zrovna v tu dobu davali 7 serii.. Jinak Teorii jsem mela ráda i dost sledovala, ty nejnovější díly uz jsou pro mě bohužel o ničem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že Teorie bývala lepší. Asi už měla dávno skončit, no alespoň z toho neudělají nekonečnou telenovelu, ačkoliv se občas zdálo, že k tomu spějí, každopádně jsem zvědavá jak to celé zakončí :)

      Vymazat
  8. Protože ty máš oproti mně pesimistický náhled, rozhodně nemůžu se vším souhlasit. Tedy já se na každém ročním období snažím najít to dobré a ano, jsou dny kdy nadávám, třeba když prší a fouká, protože je mi pak deštník k ničemu, ale co, uschnu, ne? Proto se raději budu dál snažit hledat to dobré než se unášet něčím špatným, k ničemu mi to není.
    A je moc krásně napsané to s Teorií velkéh třesku. Původně podle nadpisu jsem nevěděla, co čekat, ale proboha, to je opravdu moc pěkně napsané. S tím souhlasím, jen mně to v seriálu nepřekáží, protože koukám jen když mám vymeteno. :)
    Naopak já Game of thrones zbožňovala dřív, a možná to zní divně, ale jak mi to pokazilo zážitek, když se to rozjelo mezi všemi. Už jsem se nedodívala na další sérii.
    Moc pěkný koncept článků, už se těším na další! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím si, že jsem pesimista. Jenom v poslední době vidím takový trend, že když si někdo myslí něco negativního, tak to raději neříká, protože negativní věci se neříkají nebo tak něco :D

      Vymazat
  9. Taky se mi nelíbí přemalované obočí :D zvýrazněné OK,ale vytrhat a znovu nakreslit je na hlavu :D. A GoT mě taky nikdy nebralo, myslím, že se k tomu nikdy nedostanu :D.

    www.maly-kousek-nebe.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahooj, no ja si myslim, ze bude v pohode ten blogspot, ale ted jenom bojuju s tim designem a celkove jak vypisovat clanky�� takze uvidime jak to pujde☺️��

    OdpovědětVymazat
  11. No, tak začnu od obočí. Pamatuji si na různé doby obočí, kdy právě bylo tak tenké, že skoro žádné (ano, tomu jsem také propadla :D), pak když bylo jak udělané lihovkou a nejlépe když bylo na konci právě jako čtvereček (taky jsem dělala..) a teď je období toho, kdy je výrazné a na konci do ztracena a mě osobně se to líbí když to není až moc přehnané. Také si to dělám podobně :).

    Taky nejsem zastánce toho povyku u podzimu, kdy si musí dělat podzimní fotky s listy, kafíčkem, knížkou.. a bůchví čím dalším. Je to hloupé a leckdy až trapné.

    A co se týče dekorací a všeho okolo, taky jsem takový blázen. Mám takovou "otevřenou skříň", kde mám knihy, ale první police mám právě s dekoracemi a fotícím koutkem a nahoře mám různá světýlka a dekorace, ale jen na zimní období (hlavně vánoční). Mě se to hrozně líbí a je to zajímavé:-).

    Co se týče Penny a Leonarda, tak nikdy se k sobě podle mého nehodily.. každý byl úplně jiný a celkově mi vůbec k sobě nesedly.

    Game of Thrones jsem taky nikdy nepodlehla, pro mě je to něco absolutně nezajímavé:).

    Moc pěkný článek, mám je u Tebe ráda, takže se těším na další! :-).

    OdpovědětVymazat
  12. S těmi seriály to mám stejně.

    OdpovědětVymazat
  13. s tím obočím absolutně souhlasím. já mám díkybohu normálně obočí od přírody a trhám si ho jen mezi nebo když někde něco neposedně vyleze. ani si ho nemaluji, zkrátka ho mám plné a hodně lidí si i myslí, že si ho maluji, přitom je mé. ale ten trend moc nechápu, i když je to lepší než žádné. obočí je takový rám obličeje.

    o tom podzimu tohle nelze říct. já ho miluju, je to moje nejoblíbenější období. není ani zima a ani třeba teplo. občas zaprší. sice je to období, kdy mám.. často deprese ale zima je pro mě horší, o hodně. ale.. je to asi tím, že jsem se narodila na podzim, zřejmě proto k tomu mám kladný vztah.

    pracholap. vždy se mi to líbí, ale jsem líná to uklízet. to jsem prostě já, ale mám to ráda, ale decentně.

    a k těm seriálům? no, Leonard a Penny, to nejde moc k sobě, ale je to jednoduše ve výsledku jakýsi.. ekonomický tah řekla bych:D nevím úplně jak to popsat, ale bez ní si to neumím představit. kdo by tam byl pak ten idiot jako já? a GoT sleduju, dost ráda, ale neodsuzuju nikoho, kdo ne.

    OdpovědětVymazat
  14. Poslední bod jsi vystihla snad na maximum! Taky jsem to nikdy neviděla a tyhle trendy seriály, co frčí jednu dobu a pak se na ně zapomene jsem nikdy moc nemusela :D

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujímavý článok ! :) Game of throns som kedysi začala pozerať a potom som od toho akosy upustila ani neviem prečo...ešte sa ale pohrávm s myšlienkou, že to dopozerám, no uvidím nejako extrémne ma to zase neláka. :D Preto je pre mňa aj čudné, keď vidím niekoho, kto je do toho seriálu úplný šialenec. :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. S tím obočím naprosto souhlasím! Já si ho jen vyplňuji světle hnědou barvou, protože ho mám docela světlé a moc se mi to nelíbí. Každopádně barvím jen to, co tam je a naprosto nechápu, proč má spousta lidí takovou nutnost, si malovat nové.
    Já podzim naprosto miluji, ale chápu tvé důvody.
    To já mám v pokoji spoustu takových pracholapek, ale většinou to jsou věci z cest, které mi připomínají skvělé vzpomínky.
    Leonarda a Penny mám ráda a hrozně jsem si jejich vztah přála, ale například v poslední sérii tam mezi nimi není žádná chemie a jejich společné scény mi přijdou spíše trapné.
    S Game of Thrones rozhodně nemohu souhlasit. Všichni z mého okolí ho zbožňují a to i lidi, kteří nesnáší tyto žánry. Dokonce se to líbí i mojí mamce! :D Tak aspoň, že Parks and rec se u tebe chytlo. :)
    Vážně se mi ale líbí tenhle koncept a opravdu jsi vybrala dost dobré nepopulární názory, na které se dá dobře diskutovat. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Já koukala na 1. episode Game of Thrones dohromady asi 6x. Pokaždé jsem to cya v půlce vypnula, protože mě to vážně, ale vážně nebavilo. Jednou se ve mě pak asi něco hnulo a vydržela jsem do konce .... no a teď už téměř 2 roky čekám na další sérii a patřím k těm, co jsou do toho blázni :D

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Obočí vytrhám do přirozeného tvaru - jen to co překáží a barvení a dokreslování vůbec neřeším. Podzim miluju, ale nefotím se v barevném listí. Na blbinky není čas ani prostor. Teorii mám strašně ráda, ale spíš se nad tím pousměju a do hloubky to neřeším. To bych se asi fakt moc nesmála. Trůny jsem taky nikdy neviděla a dívat se nebudu. Miluju sice všechny možné fantasy, ale tohle mě absolutně neláká. Tento článek je super :-) těším se na další z této série

    OdpovědětVymazat
  19. to obocie na obrazku sa teda ani mne nepaci. osobne si s obocim nic nerobim, iba si vytrhavam tu cast pri koreni nosa, aby som nemala unibrow :D
    jesen mam rada iba taku tu septembrovu, ked este iba pomaly zacina a listy na stromoch zacinaju menit farby. akonahle klesne teplota pod 20°C, uz mi je prilis zima na to, aby som mohla byt vonku spokojna.
    vyzdoby podla rocnych obdobi su podla mna tiez uplne zbytocne a vobec ich nechapem. pracholapky som kedysi mala na policke v podobe suvenirov, ale nedavno som ich zavrela do zasuvky, lebo mi to vadilo a nechcelo sa mi stale utierat prach z kazdej jednej vecicky.
    co sa tyka celeho TBBT, tak som rada, ze uz teraz ide posledna seria, lebo ten serial pozeram uz iba zo zotrvacnosti. a sice par Penny a Leonard mam celkom rada, mam pocit, ze celkovo ten serial uz davno prekrocil svoje najlepsie obdobie a uz je celkovo dost o nicom.
    GoT som taktiez nikdy nevidela a ani ma to nelaka, aj ked cely internet hovori, ze je to super serial.

    OdpovědětVymazat
  20. Já si naopak připadám, že jsem teď docela in. :-D Když letělo úzké obočí, tak jsem byla naprosto out - jsem tmavovlasá a obočí mám poměrně husté a tmavé, takže prostě dokonalu úzké nebylo nikdy, aspoň mě to nešlo. Teď s tímhle trendem už jsem na tom lépe. :-D Podzim a zimu vůbec nemám ráda, já jsem letní dítě. Na pracholapky se ráda do Nanu nebo do Pepca chodím koukat, ale domů si je nekupuju, nejsem ten typ, co by lítal s hadříkem a ze všeho ten prach pořád otíral. :-D TBBT mám ráda, ale tyhle dva bych k sobě jako manžele třeba taky nedávala. A GoT, to je moje srdcovka, ačkoli jsem se začala dívat až někdy v době, kdy běžela pátá série. Prvních pár dílů jsem přetrpěla, to zajímavější přišlo později a s tím, jak se díly zamotávají a komplikuje se děj, jsem si ten seriál zamilovala. :-) Já mám hlavně ráda, když něco není jasně dané a v tomhle seriálu popravdě nikdy nevyjde to, co člověk předpokládá. :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Jo a je to celkem nezvyk zatím ta vysoká pro mě :D Ale četla jsem si v menu, že jsi taky studentka pedagogické fakulty, tak to máme stejné :D Snad se taky dostanu do druhého ročníku :D Děkuji za komentář :)

    OdpovědětVymazat
  22. Souhlasím s lapači prachu, ale v podzimu se totálně neshodneme :D Tohle roční období naprosto miluju z celýho roku nejvíc, asi proto, že se blížej Vánoce a ty zbožňuju ještě o trochu víc. Nejsem teda příznivec nějakejch kýčovitejch fotek, ale procházky v holinách ve spadanym listí, to můžu. A tmu mám ráda, radši než letní světlo do noci :D Ale to vím, že jsem asi jediná na planetě, tak se s tim moc nechlubim :D No a o Penny a Leonardovi jsem nikdy takhle nepřemýšlela, asi jsem jen ten tupej, jednoduchej sledovatel, v jakýho tvůrci doufali :D Ale máš pravdu, že propagovat obrázek takhle nezdravýho vztahu není úplně výchovný. Jo a GoT jsem taky nikdy neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty nepopulární názory mě hrozně baví! Ale zároveň z nich mám pocit, že jsem hrozná ovce. U nějakých tvých názoru jsem se tvářila jako šokovaný memečko Miss J Alexadra.

    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat
  24. Vidím, že sa v mnohých veciach zhodneme a hoci mám veľmi rada jeseň a pozrám GoT, myslím, že v ostatnýc veciach ti musím dať za pravdu (možno tie názory predsa len nie sú až tak nepopulárne ... )

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem hrozně šťastná, když se mi povede domalovat obočí přirozeně a nemám ho moc tlusté nebo výrazné, občas s tím bojuju. :D Ale už jsem si koupila světlejší tužku na obočí a je to lepší. Nepřirozené obočí se mi nelíbí a tenké čárky už vůbec ne. Pracholapky taky moc nemusím, protože mě nebaví ten prach utírat, ale vyrostla jsem v rodině, kde je vetešnictví celkem velkou zálibou, takže máme doma serepetiček dost, ale přímo u mě jich mám naštěstí méně. :D Teorii velkého třesku jsem neviděla, ale Hra o trůny je moje srdcovka. Vzpomínám si, že jsem z prvního dílu měla takové rozporuplné pocity, protože mě do toho uvrtal přítel a mně se do toho moc nechtělo, ale tak po třech dílech mě to chytlo a nemůžu se dočkat poslední série. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
  26. souhlasim se vsim, doslova a do puntiku.... vubec nesnasim jak se chovaji youtuberky, blogerky, influencerky, a nebo jak si vsechny a vsichni rikaji, a jak najednou je tu obdobi podzimu a vsude listi a lattecka, pak je zima a vsude svicky a vanocni dekorace pak jaro a vsude kyticky a v lete vsude plamenaci a bazenky a ja nevim co... grrr ja jsem z toho uplne vyrizena :D a jen se smeju, a proste proc ma kazdy furt potrebu vystavovat sva naha těla, jako k cemu, porad se kazdy odkryva, ukazuje prsa a zadek, to jako casem kazdeho omrzi stejne. prijde mi ze my co se neodhalujeme a nejsme potetovani atd ze uz nas je docela minimum a jsme vzacnosti. :)
    k Leonardovi a Penny jako vnimam to podobne, ale spis me stve uz ten serial celkove, uz to mohli davno utnout a udelat zaver, ale zbytecne to natahuji a uz mi prijde ze to ždimaji ale nemaji uz moc co rict. :/ iuz tri serie me to spis nudi.... game of thrones jsem stejna :D nevidela jsem nezajem :d vubec. tohle jde mimo me doslova. jsem ráda ze se mnou nekdo sdili stejne nazory

    OdpovědětVymazat
  27. Na to obočí mám podobný názor, ale možná je to tím, že mám sama docela pěkné, husté a tmavé obočí a jen lehce doplňuji, nebo učešu. Ale za mě osobně se mi možná méně líbí ta tenká čárka. :D To vždy když vidím, kroutím panenky. Pracholapek mám asi miliardu, ale to z dřívějška a dost jsem jich poschovávala, právě kvůli prachu a místu a tak, nemusí být všude x sošek a podobně, v poslední době dávám přednost raději laděným bytovým běžným doplňků,které se ve většině času využívají, ale nebudu kecat, pár blbostí ještě mi někde stojí a občas neodolám.
    Nas seriálem Teorii jsem zase až tolik nepřemýšlela, nějak to neřeším, jen se směju a Game of Thrones miluji, ale znám spoustu lidí, kteří to neviděli a ani po tom neprahnout a nevadí mi to.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  28. oo ty nemáš ráda podzim :( já na něm miluju, že konečně po létě můžu nosit dlouhý kalhoty a bundy a plný boty a tím, jak hodně prší, se dobře dýchá... ale chápu tvoje důvody :D a GOT mě taky nijak nezaujalo

    OdpovědětVymazat
  29. :-D To je vtipné :-D Já jsem si nedávno také pořizovala takové podobné desky a jiné kancelářské doplňky . Takže vím, jaké to je, když si člověk něco takového vybírá. Dost často i vybírá pod nátlakem toho, co se mu líbí a pak to dopadá třeba tak i jak u tebe :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl