Podzimní oblíbenci 🍁

Co jsou to vlastně oblíbenci a proč je to tak populární druh článku? Zkrátka proto, abych vám představila produkty nebo místa, o které se musím nevyhnutelně podělit. Dneska bych vám chtěla představit své oblíbené knihy, oblečení, kosmetiku a místa, které jsem si tento podzim oblíbila. Moji oblíbenou hudbu nebo filmy můžete najít pod příslušným štítkem, proto jsem je sem nezařazovala, abych se zbytečně neopakovala. 

KNIHY

Vegetariánka od Han Kang - kniha, o které jsem už psala recenzi. Zajímavá, neotřelá zápletka plná vyšinutých postav. Jsem si jistá, že si ji budu ještě dlouho pamatovat. Recenzi najdete zde.

Geniální přítelkyně od Eleny Ferrante - velmi opěvovaná kniha, na kterou se mně ptal každý, kdo viděl, že čtu. Je to fakt tak dobrý? nebo Taky se ti líbila jako mně? Jsem z ní nadšená. V knihkupectví jsem pro ni sáhla náhodou. A čím dál víc mám v oblibě rodinné ságy nebo společenské romány. O čem je se dozvíte v příští recenzi.

OBLEČENÍ

Jedním z nejoblíbenějších kousků mého šatníku jen tento tmavě modrý žinylkový svetr. Mám ho už rok a na chladnější období ho tahám moc ráda. Je ovšem trochu kratší na na bocích má menší průstřihy, takže se dobré pod ním nosit delší (třeba černé) tričko, jinak je ale úžasný a velmi příjemný.
P.S: neobarvila jsem si vlasy na zrzavo, to je jen tím světlem 😁


V teplejší části podzimu jsem nosila tyto plátěné kostkované kalhoty do pasu. Jsou neuvěřitelně příjemné, nikde netlačí a pozor, mají i velké kapsy!

KOSMETIKA

 Make Up Revolution Palette By Petra

Velmi populární je paletka vytvořená youtuberkou Petrou Lovely Hair pod značkou Make Up Revolution. Jelikož žádnou vyloženě dobrou paletku (doteď jsem měla samé průměrné až hrozné) nemám a chtěla jsem se stíny začít více pracovat, rozhodla jsem si ji pořídit. 36 stínů za 360 Kč je velmi dobrá cena, zvlášť v kvalitě, kterou nabízí. Hezky se s nimi pracuje a pigmentace je úžasná. Nevyužiju ji na 100%, ale kdybych chtěla nějaké "slavnostnější" stíny, vím, kam sáhnout. 

Make Up Revolution Matte Essentials 2

Matné nude stíny je něco, co jsem dlouho postrádala. Předchozí paletka mně přesvědčila o tom, že Make Up Revolution má kvalitní stíny a tak jsem investovala do další jejich paletky s matnými odstíny. Trochu mi v předchozí paletce chybí světlejší matný stíny a tady jich je dostatek. Dají se použít na běžný den, do práce nebo do školy a hezky se s nimi pracuje.


Dermacol master brush by PetraLovelyHair D81
Dermacol master brush by PetraLovelyHair D82
Freedom eyeshadow brush
Gabriella Salvette powder brush


První dva štětce na oční stíny jsou od Dermacolu (opět pod záštitou Petry Lovely Hair) a třetí od Freedom. Všechny jsou, podle mých měřítek, hodně dobré a nemám nic, co bych jim vytkla. Na co jsou dobré oční stíny, když k nim nemáte dobré štětce? 💁

Poslední štětec je na pudr od Gabrielly Salvete. Docela mně překvapilo, že další značka z drogerie se rozhodla obohatit svoji nabídku o štětce, což je něco, co podle mně trochu chybí. Tento je velmi příjemný. Konečně nemám jenom cestovní malinký štětec na pudr, který mi docela komplikoval život 😁

Essence eyebrow designem 0,4 blonde
Gabriella Salvete nude powder
Make Up Revolution korektor C1

Další novinkou je pudr od Gabrielly Salvete, který mně mile překvapil. Dokonce nemám ani ten nejsvětlejší odstín, ale druhý nejsvětlejší (u mně něco neobvyklého). 

Začala jsem více dbát o své obočí. Jsem tmavší blondýnka a nepotřebuju mít obočí, co jde vidět až z Marsu, stačí mi, když je rovnoměrně vyplněné a má určitý tvar. Celý obličej se úplně "rozsvítí" a prokoukne. Měla jsem obavy, jestli na mně nebude tužka moc tmavá, ale nakonec je tento odstín úplně v pohodě. Pro světlejší blondýny by to ale mohl být trochu problém (vzhledem k tomu, že odstín je blonde)

Posledním oblíbencem z kosmetiky je korektor od Make Up Revolution. Je s houbičkou a měla jsem trochu problém ho uvést do provozu (už jsem měla nakročeno k reklamaci 😂). Hezky kryje, ale přeci jenom - Catrice korektor je Catrice korektor. Velkým plusem je ale výběr odstínů, vybere si nejenom podle barvy pleti, ale i podle podtónu (mně nejvíce sedí nejsvětlejší se žlutým podtónem).

JÍDLO

Kavárna Coffeepark

Výsledek obrázku pro kavárna coffeepark

zdroj obrázku: zde
Hledala jsem nějaká nová místa v Praze, kam bych mohla zajít na kávu, případně na něco k jídlo. S tím jídlem je to u mně trochu komplikované. Bezlepková dieta není nic, co by byl neřešitelný problém, ale není takový výběr jako "normálního" jídla. Na stránce pro celiaky (https://www.celiak.cz/stravovani/restaurace-%E2%80%93-obecne-rady?page_num=1#article) jsem našla kavárnu Coffeepark na Vinohradech, která nabízí domácí bezlepkové zákusky (mimo jiného bezlepkového jídla). Jablečný koláč a tiramisu mi moc chutnaly (a kávu mají taky výbornou).  Je sice maličká, ale prostředí je velmi příjemné. Mimochodem, můžete tam i s pejskem.

Bageterie Boulevard
Výsledek obrázku pro bageterie boulevard

zdroj obrázku: zde
Celiakovo pátrání po bezlepkovém jídle pokračuje. V McDonaldu nabízí bezlepkovou housku, to už vím pár měsíců a dokonce jsem tam i byla. Nebylo to vůbec špatný. Jako možnost dobrý, ale nic, co bych vyhledávala. Bageterie Boulevard nabízí bezlepkové bagety (a skutečně bezlepkové jsou). Takovýto typ rychlého občerstvení je mi více po chuti. Trochu jsem se obávala, jestli vůbec bude bageta k jídlu (s bílým bezlepkovým pečivem to bývá složité), ale je výborná. 

Fotografie jsou autorské, pokud není uvedeno jinak.

Komentáře

  1. Ten svetr je moc pěkný! :) Stejně tak ty kalhoty. Ta paletka má samé dobré recenze, určitě se to vyplatí! :) Jinak bageterii navštěvuji pravidelně při cestě do Prahy, mám je tam opravdu ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek :) Taky mám takové podzimní oblíbence :) Ráda nosím oblečení v podzimních barvách, na podzim ráda čtu a objevuji nové kavárny :)

    OdpovědětVymazat
  3. Svetr je krásný! ♥ Musí být i neskutečně příjemný :) Po podobných kalhotech jsem se v obchodech dívala, ale asi mi holt tenhle střih nesedí :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu se ten svetr líbí hodně lidem :) u nás ve škole mají hned dvě holky úplně stejný :D

      Vymazat
  4. Ten světříček :3
    Já se třeba vůbec nemaluju (oční stíny) a přesto sem si minulý týden koupila od revolution realoded velvet rose paletku :D ale miluju ji :3 i když sem se dívala i po té petině paletce :) ta mě tedy taky zaujala, ale na mě je tam moc výrazních stínů, které nemám k čemu nosit, no :/
    No a kavárničky <3 já je stejně miluju v každým ročním období :D
    Super článek <3

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám bageterii také moc ráda, jen tedy nemusím řešit, jestli to je bezlepkové nebo ne, neboť intoleratní nejsem :). Paradoxně tam ale vlastně skoro vůbec nechodím na bagety, ale hlavně jenom pořád na ty jejich patatas s majolkou, to je něco pro mě :D :D

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patatas jsem ještě neměla, ale cokoliv z brambor miluju, takže to určitě napravím :)

      Vymazat
  6. Moc pěkně vymyšlený článek.
    Jakožto světlá blondýnka, jejíž obočí je pomalu vyhynulé svou extrémní světlostí, tento problém znám. :D Chvíli mi trvalo, než jsem si našla pořádnou tužku. Ačkoli mi tužka tvrdí, že je tmavá hnědá, v realitě je tedy světlá. A fakt si na ni nedám dopustit. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Takových článků víc, úplně skvěle si to sepsala! :-)

    Já jsem přes podzim a zimu milovník svetrů, takže vyhledávám stále nové a nové! Ten, který ukazuješ je velmi pěkný:-).

    Paletku od Petry také vlastním. Překvapila mě svou cenou, čekala jsem, že bude cenově dražší na to, jak velká a dobrá je. Pigmentace i výdrž je skvělá, jediné co, že ne až tak často využiji ty výraznější stíny.

    Druhou paletku také mám, jen jiný název, kde ty barvy jsou o maličko jinačí a bohužel mě nenadchla. Většina stínů vypadají spíš jak flek.. takže spíše sahám po jejich dražších paletkách (soph x apod), ty jsou top.

    Štětce jsou velmi důležitá věc, docela i drahá, ale jednou jsem našla v lidlu sadu štětců a za mě úplně topka:-). Ale od PL bych je ráda též vyzkoušela i její řasy:-).

    Od Gabrielly jsem měla také pudr, akorát jsem si koupila špatný odstín, tudíž jsem měla celý tmavý obličej, jinak nevím, že je dobrý:-)
    Tuto tužku od essence mám také, mám jednu už asi 3 měsíce a pořád je skoro celá.. a naprosto skvělá za svou cenu. Obočí je pěkně vykreslené a dlouho drží:-).
    Jinak korektor používám stále stejný a to jak si zmínila, tak od catrice, jedině mi přijde že strašně rychle mizí.

    Kavárnu neznám, ale děkuji za tip, navštívím ji s přítelem:-).

    A bageterii.. tu doslova miluji. Vždy když jedu ze školy do práce, tak si ji kupuji a když nejsem líná jet z domova pro ni tak také. Je strašně dobrá a za svou cenu si myslím že i naplněná dost:-). Nejraději mám caprese.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten svetr je naprostá pecka! Já mám pouze jeden a pak dva vánoční, jsem strašně vybíravá :D
    Kosmetika je také velice pěkná!

    OdpovědětVymazat
  9. Nejsem celiak, ale bageterii mám moc ráda, hlavně není to tak drahé a dost zasytí. :) Jinak oblečení i kosmetika jsou super úlovky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek! Geniální přítelkyni si chci přečíst! Hezké kalhoty!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl