Oblíbená kosmetika 3

Po dlouhé době (skoro roce!) píšu článek o moji oblíbené kosmetice za posledních několik měsíců - jak pečující, tak dekorativní. Nejsem zrovna kosmetický maniak, ale ráda se čas od času projdu drogerií (nebo lépe řečeno e-shopem) a pořídím si něco nového

Maybelline Lash Sensational


Jedna z oblíbených řasenek, která se stala i moji oblíbenou. Maybelline má celý zástup vynikajících řasenek a Lash Sensational řadím mezi top. Stejně jako jiné řasenky se chová dokonce ještě lépe, když trochu vyschne (nenanáší potom zbytečně moc materiálu). Řasy hezky zahustí a hlavně je oddělí od sebe - nemám ráda takové ty pavoučí nožičky, 4 řasy na očním víčku a pak vypadám jako vypelichaný pes. Za mně plný počet bodů 10/10


Make-up Reovlution Re-Loaded Basic Mattes paletka


Revolution mně přesvědčil kvalitou svých paletek díky paletky od Petry Lovelyhair. A své kvality dostál. Velmi dobře pigmentované stíny, výdrž je docela dobrá (závisí na vašem očním víčku, bázi apod.). Hlavně se mi líbí složení paletky, nemusím sahat po další a vytvořím hezké stíny pro denní nošení (na divočinu mně moc neužije). Hodnotím 9/10

Rimmel London Magnif' Eyes Primer


Když už mluvím o stínech, musím zmínit i bázi pod oční stíny, kterou jsem si oblíbila. Je hezky lepivá, což je pro mně důležité, jelikož mám docela mastná víčka a bez báze je výdrž pěkně na nic. Poměr cena/kvalita je skvělý. Hodnotím 8/10

Purity Visions balzám na rty s arganový olejem s bambuckým máslem


Purity Visions pro mně byla neznámá značka až do doby, kdy jsem vyzkoušela jejich růžovou vodu, ale o tom už jsem se zmiňovala v předchozích článcích. S balzámy na rty se to má tak, že mi nesedí jen tak nějaký. Balzámy v tyčince jsou možná hygieničtější, ale ve většině případů ne tak hydratační. Balzámy na rty v kalíšku nebo lip butter (od Labella byl skvělý lip butter, který už jsem se dlouho nikde neviděla). Hezky hydratuje, krásně voní a to, že mám už druhé balení, o něčem svědčí. Hodnotím 10/10

Tvářenka Bourjois Paris 74 Rose Amber


Moje první tvářenka, kterou jsem vyzkoušela. Do té doby jsem je nijak nepotřebovala, ale nakonec jsem si řekla, že by mohla být docela dobrá pro dokreslení celého looku. Objednala jsem si jeden z nejsvětlejších odstínů, abych nedopadla jako Marfuša. Odstín je velmi příjemně jemný, možná má v sobě trochu lesku. Takže není potřeba se bát odstínu. Navíc ještě krásně voní. Hodnotím 8/10

Maybelline Master Primer

Další produkt, o kterém jsem si myslela, že ho nepotřebuju - báze pod make-up. Ale opravdu s ní make-up vypadá lépe a hlavně o něco déle vydrží, hezky se do pleti vstřebá, nezanechává film a funguje jako taková lehký krém se zvláštní funkcí navíc. Přesně to, co jsem očekávala, takže 10/10


Štětec Real Techniques Expert Face Brush


Poslední produkt mám teprve pár dní. Štětce bývají docela drahé (pokud chcete kvalitní a já věřím, že chcete), ale občas se musí vyměnit. Od Real Techniques mám už jeden multifunkční menší štětec, který používám na korektor. Štětec je pěkně hustý a ačkoliv to není typicky plochý štětec, který jsem používala donedávna, pěkně se s ním make-up roztírá. Prozatím 10/10

Jaké jsou vaše oblíbené produkty, které byste mi doporučili?

Komentáře

  1. Ten primer používám už roky a jsem s ním i já hrozně spokojená :) A MUR paletky stojí vážně zato! Já mám oblíbenců povícero, ale tak třeba žlutá řasenka od Miss Sporty nebo rozjašňovače Shimmer Brick od MUR, které jsou fakt všestranné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Revolution paletta vypadá dobře. Revolution je asi jediná drogr¨¨érková kosmetika, které věřím

    OdpovědětVymazat
  3. Balzám na rty od Purity Vision mě už dlouhou dobu láká vyzkoušet - až spotřebuju balzámky, co mám doma, tak si ho snad už konečně budu muset pořídit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Rimmel kosmetiku mám moc ráda a na paletky od MR nedám dopustit, máš moc pěkně barevně laděnou paletku, miluji tyto odstíny.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tú riasenku si kupujem stále dookola. Podobná je Yves Rocher Sexy Pulp Up a tieto dve striedam stále. Nič iné nehľadám, keď je na ne akcia tak si ich kúpim a používam nonstop už pár rokov. Pre mňa je dôležitý objem a ten tieto dve riasenky dodávajú.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl