Kdo mě inspiruje na Instagramu

V dnešním článku bych vám ráda představila 5 zajímavých účtů na Instagramu, které mně nějakým způsobem motivují, baví a zajímají a zároveň to nejsou profláklí influenceři s každým druhým placeným příspěvkem. Napište mi do komentářů, kdo vás baví na Instagramu 🙂

Prvním inspirujícím účtem je @tojidlo. V posledních týdnech jsem se začala zajímat o zdravý životní styl (alespoň co se týče jídla) mnohem více než dříve, zajímám se více o složení potravin a podobně. Nikdy jsem nebyla dietář. Zastávám názor, že by se mělo jíst vše (kromě toho, co ze srdce nenávidíte a na co máte alergii nebo nesnášenlivost) a vyváženě - čokoláda nebo klobása z principu nikoho nezabije. Dalším z oblíbených účtů ohledně jídla je @terezas_diary. Terka je veganka a ačkoliv já jsem všežravec, nejdete tu inspiraci a recepty na zajímavá a pěkně vypadající jídla. Spoustu veganských dobrot neznám a ráda bych je vyzkoušela (snad na to jednou dojde).



@businessgrambykatka učí firmy a podnikatele, jak používat Instagram pro marketing. Sice nejsem ani jedno ze jmenovaných, ale podstata je v tom využívat Instagram co nejefektivněji ve svůj prospěch. Když už mám účet, většinou chci, aby byl úspěšný a vytěžit z něj maximum - což neznamená jít přes mrtvoly (jako třeba vystavovat se jako houska na krámě). Neznám všechny triky a ráda se něčemu novému přiučím


A na závěr tady mám něco zábavnějšího. @co_dela_andela je účet Elišky Andělové, studentky Pedagogické fakulty UK, která studuje výtvarnou výchovu a je opravdu nadaná. Ke svým kresbám vždycky připojí vtipné popisky, které mistrně vystihne i v angličtině. @zenynakave ukazuje realitu nás žen tak, jak ji známe všechny, odlehčeným a vtipným způsobem.



Komentáře

  1. Skvělá inspirace :) Taky mám dost oblíbenců na instagramu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za inspiraci :) Znám jen Tereza´s Diary, občas se na její profil podívám :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé účty, ani jeden z nich jsem neznala. Ta slečna z pedagogické fakulty mě vážně zaujala :D já byla vždycky strašný nemehlo na cokoliv kreativního ať už to bylo malování nebo nějaké vytváření ..

    Mě poslední dobou hodně baví luciferikova, což je maminka s mega krásně barevnými vlasy, která si vzala svého učitele ze střední, tudíž taková celkem netradiční a hlavně kontroverzní story, což mě na ní hrozně baví :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, super účty :). Mě baví Domča Pokludová alias dominika.po a klasická A.N.D.U.L.A, ale tu možná znáš :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám ani jedno. :) určitě jsou to zajímavé profily.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Ten účet co dělá Adéla je dost dobrej... já moc lidí nesleduju, takže dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ti určitě psala komentář, ale nevidím ho tady :(. No co je to za error😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš to bude error. Taky ho tady nevidím a ve spamu není 🤔😁

      Vymazat
  8. Skvělá inspirace, Instagram mám nějaký ten pátek, ale nijak mě neláká, ani jej pořádně nevyužívám (už jsem tam tři měsíce ani nebyla), takže díky za tipy, podívám se na ty účty a třeba mě nějaký zaujme ještě víc.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl