Co pro mně znamenají Vánoce?

aesthetic, yummy, and christmas image

To by nešlo, abych nepřidala alespoň 1 vánoční článek. Minulý rok jsem psala "hejt" na Vánoce (nebo spíš hejt na chování některých lidí v nákupních centrech), letos budu mírnější. 

Když jsem ještě chodila na gympl (maturovala jsem na jaře 2017), vnímala jsem Vánoce docela jinak než teď, když jsem na VŠ. Jako každé dítě jsem se těšila na dárky, ale když jsem byla větší, bylo to docela o něčem jiném a teď ještě více. Třeba o tom, že se i přes Vánoce musím učit na zkoušky a nejsou to jenom prázdniny.

Co miluju je nakupování dárků. Teda, nesnáším tlačenice v obchoďácích a báby, který vám najíždějí košíkem na paty. Promýšlím si to hodně dopředu a když je možnost, vyrazím na nákup a nebo objednávám přes internet z pohodlí domova. Vždycky dlouho přemýšlím, než něco vyberu, protože chci, aby se to dotyčnému líbilo a aby to používal, ne proto, abych mu dala první kravinu, která mě praštila do nosu.



Miluju cukroví. Nechápu, jak to ty babičky dělají, že mají 27 druhů miniaturního cukroví. Ale mně jich stačí 5. Nejraději mám vosí hnízda. Ten krém miluju už od dětství (určitě to bude tím rumem). Miluju všechno vánoční jídlo. Každý rok se těším na bramborový salát a každý rok nadávám, že jsem se ho přejedla a už ho nechci zase rok vidět.

Tím, že jsem většinu roku pryč kvůli škole vlastně zlepšilo naše vztahy s rodinou. Asi hlavně s mamkou. Protože si nelezeme na nervy, jelikož máme každá na věci různý názor. A tak se domů víc těším.

Letos byl takový zvláštní rok plný dobrých i špatných událostí - jedna zastiňovala druhou a naopak. Takže se zase na druhý svátek vánoční všichni sejdeme, zopakujeme si hlášky z oblíbených pohádek, předáme si dárky, poslechneme Last Christmas, povyprávíme si historky a bude to zase fajn :)


KRÁSNÉ  A VESELÉ VÁNOCE VŠEM!

Komentáře

  1. Je pravda, že s nástupem na vysokou dostaly Vánoce zase úplně jiný význam.. Už teď se děsím toho, až se zase do učení ponořím :/
    I tobě přeju krásné Vánoce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, VŠ a zkouškové. Vím o čem mluvím :D Jídlo na Vánocích také miluju :) Já článek na stejné téma i se stejným názvem (:D) psala minulý rok :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, viděla jsem (jenom letos) několik článků s tímto názvem, fakt jsem se ani nesnažila být originální :D

      Vymazat
  3. Dříve jsem Vánoce měla ráda kvůli dárkům, prostě klasické dítě, ale poslední roky je mám ráda hlavně kvůli sešlosti celé rodiny a užití klidu a pohody, protože posledních pár let mám volno právě jen o Vánocích (no, teď sice ne, ale i tak jsem měla 4 dny volna a užila jsem si je maximálně..).

    Moc pěkný článek. Jinak ty tahanice taky nesnáším a letos to bylo snad nejšílenější..

    OdpovědětVymazat
  4. Také miluju nakupování dárků, vybírání těch pravých pro daného člověka. :)
    Cukroví je fajn, dokud není člověk úplně přeplněný :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl