Playlist #11

V dalším svém aktuálním playlistu mám mix různých písniček, které vyšly od roku 1978 až do včeřejšího večera.  Oproti předchozím 2 měsícům méně taneční, více klidnější, snad i rockovější.  Možná se projevila změna ročního období. Třeba zde najdete něco nového, co se bude líbit i vám :)

Avril Lavigne - Head Above Water

Lady Gaga & Bradley Cooper - Shallow



Whitesnake - Ain't No Love In The Heart Of The City

Paramore - Hello Cold World

Fall Out Boy - City In A Garden

The xx - I Dare You

Lily Allen - Fuck You

Dua Lipa - Dreams

Mr. Probz - Waves (Robin Schulz Remix)


Komentáře

  1. Novou písničku od Avril jsem si zamilovala :) Zbylé písničky neznám, ale děkuju za ně, poslední dobou už vůbec nevím, co si mám pouštět :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Avril jsem jako puberťačka milovala. Uplně si mi připomněla můj pokoj, v té době. Ani kousek zdi nebyl viděl, protože všechny stěny byly poseté plakáty.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Avril mě s novou písní překvapila. :) jinak Waves poslouchám pořád.

    OdpovědětVymazat
  4. Než jsem stihla doposlouchat, tak mi zmizel rozepsaný komentář :D. Tak ve zkratce - Avril jsem si díky Tobě konečně pořádně poslechla - slyšela jsem ji předtím 1-2x, ale chtěla jsem ji poslechnout v klidu :). Gagu jsem poslouchala včera. Paramore a FOBka mi nějak unikla! Díky tedy za tip! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechyn ty písničky jsou zajímavé, takové odpočinkové. :) Přestože tento žánr příliš neposlouchám, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. U Tebe mám tento tip článku velmi ráda, jelikož vždy přineseš nějaké písničky o kterých jsem nikdy neslyšela! :-D
    Znám jen poslední dvě a jinak mě zaujala hned ta první od Avril:-).

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé tipy na písničky :) Poůlku z nich znám a poslouchám je ráda, třeba od Avril, Fall Out Boy nebo Paramore :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsou to písničky, které bych si sama od sebe pouštěla 24/7, ale překvapivě se mi všechny líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tu od Avril slyším prvně a není vůbec špatná. Jedinou písničku, kterou znám, je ta od Dua Lipy. Líbí se mi její hlas a má dost dobré písničky :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  10. Avril a jej nova pesnicka je aktualne moja laska. vcera som objavila pesnicku od Gagy a tiez sa mi dost zapacila. aj niektore z tych dalsich poznam, ale vacsinu tusim ani nie. vdaka za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jak já byla nadšená, že se Avril vrátila na scénu a ještě s takovou nádhernou písničkou! Ostatní písničky příliš neznám, ale rozhodně některý poslechnu, taky potřebuji trochu obohatit svůj playlist :D :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl