13 otázek na tělo



Rozhodla jsem se vyplnit další tag, který tentokrát není tématický, ale skládá se z různých otázek na moji osobu. Jelikož jsem žádný takový, který bych chtěla vyplnit, na žádném blogu nenašla, vytvořila jsem vlastní z různých otázek na Tumblru (odkazy máte na konci článku).  Třeba vám to pomůže lépe mě poznat :)

1. Do jaké Bradavické koleje nejvíce zapadáš?
Dříve jsem se domnívala, že spíše patřím do Mrzimoru - klidní, milí, nijací lidé. Když jsme o tom jednou debatovaly s kamarádkami, došlo mi, že se víc hodím do Havraspáru - není to jen o chytrosti, ale taky o individualismu, vyhledávání výzev, osobitost. Dokonce i test na Pottermore to potvrdil. Pokud chcete, můžete si kvíz vyzkoušet zde včetně vyhodnocení: https://www.gotoquiz.com/pottermore_sorting_quiz_all_possible_question

2. Věříš v alternativní vesmír(y)?
Jo, věřím. Nejsem nábožensky založená, přesto v něco věřím a alternativní vesmíry zní jako dobrá teorie. Někde v jiné realitě žije moje jiné já, které se oddělilo při nějakém rozhodnutí, i když nemuselo být důležité a vyvíjí se ve vlastní příběh. Fascinuje mně, že by něco takového mohlo existovat. A určitě je mnoho, možná nekonečno alternativních vesmírů.

3, Jaká je tvoje oblíbená část dne?
Nejraději mám večery. Mám ráda letní večery, kdy se ještě sedí venku a pořád je teplo. S večerem se všechno zklidňuje, odcházíme domů a někdy i odpočíváme. Ale mám ráda i večery, kdy je nějaká akce, protože má všechno najednou takový jiný nádech.



4. Pokud by jsi mohla ovládat 1 živel, který by to byl?
Vzpomněla jsem si na WITCH, na které jsem se před 2 měsíci znova podívala... a nejspíš vodu. Všechny živly jsou zajímavý. A možná bych brala vzduch, kdyby k tomu bylo i létání, stejně jako ve WITCH (teď mám na mysli jen seriál, ne komix).

5. Myslíš, že je možné zamilovat se do někoho během 1 dne?
Jasně. Nejsem si jistá láskou na první pohled, ale 1 den, to jsou i 2 desítky hodin - spoustu a spoustu času na projevení citů.

6. Jaká je tvoje oblíbená sladkost?
Čokoláda. Přežiju bez čokolády, ale miluju třeba Studentskou pečeť nebo Ritter Sport. Potom mám taky moc ráda Pannacotu a bezlepkové zákusky z Costa Coffee.

7. Jakou posloucháš hudbu, když máš "depku" nebo se necítíš dobře?
Možná je to paradox, ale album Born To Die od Lany Del Rey mi vždycky tak nějak pomůže. Když to srovnám s její další tvorbou, vlastně to není až tak moc depresivní deska, jde spíš o takovou melancholii a nostalgii. Už tenkrát v roce 2012 když vyšla mi její hudba hodně pomohla. Video Games, Born To Die, Without You, This Is What Makes Us Girls nebo Radio jsou srdcovky.Nebo sáhnu po The Fame nebo The Fame Monster od Lady Gaga. Just Dance, Money Honey, Starstruck nebo Monster mně vždycky nakopnou.



8. Jaká je poslední desková hra, kterou jsi hrála?
Počítají se karty mezi deskové hry? Ty jsme hráli letos v létě na dovolené. Ale desková hra, to už bude dost dlouho, možná něco na seznamováku minulý rok, ale nejsem si jistá.

9. Máš ráda horory?
Nemám. Viděla jsem za svůj život asi 3 horrory a to s kamarádkama a za denního světla. Prostě nemám ráda, když se lekám a když na to musím ještě potom myslet, hlavně večer. Stačí mi videa o nejdivnějších nemocech na Youtube. Ale nemám takovou hrůzu ze strašidelných knih, pravda ovšem je, že je tolik nečtu.

10. Co si ráda oblékáš? Popiš svůj styl.
Hlavně pohodlně a jednoduše. Když vidím, že něco frčí, třeba nášivky nebo perličky, ačkoliv je to hezký, už ztrácím chuť si něco takového pořídit. Nemám styl hvězdy instagramu a jsem raději svá. Snažím se mít nějaké originální kousky, které jsou třeba z bazarů nebo z druhé ruky. Mám ráda ne přehnaně elegantní styl a k tomu něco ležérního. Kalhoty do pasu, tričko, tenisky, k tomu svetřík a minimum doplňků. Největším mým doplňkem jsou nehty, jinak nosím prstýnek, náramky nebo řetízky stříbrné a mám i stříbrné zipy a tak, zlatou nenosím vůbec. Docela ráda vymýšlím, co si vezmu na sebe, někdy i ráda vyrážím za nákupy, ale nejsem maniak na módu.

11.  Jaké historické období tě nejvíce zajímá?
Na každé historickém období se dá najít něco zajímavého, ale mně osobně nejvíce zajímají světové dějiny po roce 1945, k čemuž se ve studiu dostanu ale až v 5./6. semestru bakalářského studia, tak se mám alespoň na co těšit.

12.  Máš ráda růžovou barvu?
Miluju růžovou barvu. Měla jsem období (cca 12/13 let), kdy jsem růžovou nesnášela ("Já nejsem jako ostatní holky!").  Taky jste si prošli takovým obdobím? Vím, že nejsem jediná. V posledním roce (až 2) mám mnohem více růžového oblečení, dokonce mám i růžový batoh. Mám raději světlejší odstíny než tmavší. Ale myslím, že se ke mně hodí a dobře se kombinuje s dalšími barvami.

13.  Oblíbená písnička z 90. let?
Nemůžu se rozhodnout jen pro 1, mám jich oblíbených spoustu, protože hudba z  90. let je moje srdcovka. Například Ray Of Light od Madonny, Your Woman od White Town, Torn od Natalie Imbruglia, Walking On The Milky Way od OMD, Sleeping Satelitte od Tasmin Archer, Ironic od Alanis Morisette, Bittersweet Symphony od The Verve nebo Nothing Compares 2 U od Sinead O'Connor


zdroje otázek: 1, 2, 3

Komentáře

  1. Já jsem taky nesnášela růžovou! Pořád jsem nosila jen černou, bylo to takové moje vzpurné období :D No a teď je růžová moje nejoblíbenější barva :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vodu mám ráda, takže bych ji asi taky zvolila jako živel, který chci ovládat. Jenže létání … přemisťování z jednoho místa nadruhé - nejlépe přenos - pomyšlení na místo a objevení se tam by mi hodně usnadnilo život a je to moje nejoblíbenější schopnost, takže to bych pak asi uvažovala i o vzduchu no.
    Souhlasím s Tebou, že za den se dá do někoho zamilovat. A já věřím tedy i na lásku na první pohled :D. Na druhou stranu, nevím, jestli je možné se zamilovat do mě za jeden den :D či pohled...asi bych byla na vážkách. Kamarádka říkala, že jí právě kluk řekl, že ji miluje na druhým rande a ona byla docela zaskočená. Nevím, najednu stranu tomu věřím, ale na druhou? Je to taky dost divný! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Studenstkou pečeť nejradši nemám, ale rittersport jsou výborný čokoládky!
    A růžová taky nebyla moje topka, ještě pár let zpátky. Ale teďka? Jen žůžová to může být :D :D :D Ale taky, jak píšeš ty, spíše ty světlé odstíny, tmavá mě nebere. Je to fajn barva, jde k brunetkám a hezky se kombinuje :))

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek :) Ráda jsem se o tobě něco dozvěděla :) Taky jsem zkoušela test na Pottermore a patřím do Havraspáru:)Představa alternativních vesmírů mi taky přijde fascinující nemám ráda horory, hlavně ty s nadpřirozenem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek a způsob, jak víc přiblížit čtenářům, kdo jsi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jelikož nejsem fanoušek HP, tak jsem nikdy nechápala, jak velký rozdíl je mezi jednotlivými kolejemi v Bradavicích (samozřejmě Zmijozel nepočítám). Třeba Nebelvír a Havraspár??? No, asi nejsem ten správný člověk, s kterým by sis mohla popovídat o HP.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Horory osobně moc nemám ráda, ale vždy se podívám a po nocích se bojím.
    Mě vyšel nebelvír a ten jsem měla i vždy nejraději. Nejvíce jsem se k němu vždy přibližovalo povahově :-).
    Co se týče oblékání, tak také volím raději ten pohodlnější styl než nějaké stylovky, co se nosí.

    Moc pěkně sepsaný článek, rozhodně jsem se dozvěděla o Tobě mnohem více věcí:-).

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem si udělala ten test a patřila bych údajně do mrzimoru. :-) Já jsem růžovou vždycky milovala. :-D Teď jí mám docela ráda, ale upřednostňuji třeba šedou, černou, bílou a tak. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl