Červenec - vedro, angína, brigáda a další radosti

Červenec je pro mě již tradičně 1. měsícem prázdnin. Ačkoliv některým z mých spolužáků začaly už dříve, mně začaly 26. června složením poslední zkoušky (vlastně mě ta poslední čeká až v září, ale to je dost daleko, že). Na necelý týden jsem zajela k rodičům do svého rodného města a vzápětí už jsem zase odjela do středočeského kraje, kde jsem 2. července zahájila svoji brigádu.

Nastoupila jsem do stejné firmy jako minulý rok. Hlavně na jaře a v létě je tu nejvíce práce, jelikož jde o obchod s náhradními díly do motorek. Ne že bych motorkám rozuměla. To vůbec ne. Ale šéf je můj příbuzný, takže jsem měla jisté místo už od minulého roku. Kolektiv je příjemný (letos ještě o něco lepší), protože znám víceméně všechny už z dávných dob, práce je v pohodě (naštěstí nezačínáme v 7, nedejbože ještě dříve) a peníze nejsou vůbec špatné. Všechno bylo v pohodě, ale už druhý den se u mně projevily nepříjemné střevní potíže, které se šířily po všech v okolí. Jeden den jsem zůstala doma a ve středu šla už normálně do práce. Ve čtvrtek a v pátek byly státní svátky a to jsem na sobě pozorovala příznaky něčeho jiného. Bolelo mě v krku a pořád se to zhoršovalo. V noci jsem měla i zvýšeno teplotu, ale ne horečku. Dala jsem si obklad na krk, pojídala jsem vitamíny a všechno možné. 


V pondělí jsem se cítila docela dobře, tak jsem vyrazila do práce. V ten den jsme čekaly největší nápor práce a taky tomu tak bylo. A mě bylo pořád hůř. A tak jsem zavolala dědovi a ten mně hodil na ORL ambulanci. Bylo štěstí, že mě vzali, jelikož nemám v okolí obvodního lékaře (nakonec, je to ambulance, měli by). Doktorce jsem vylíčila situaci, ona se mi podívala do krku a řekla ,,To je angína jako blázen!" a nasadila mi silný antibiotika. Upřímně, měla jsem ve svých 20 letech poprvé angínu a antibiotika asi po 4 letech. Většinou jsem to já, kdo je imunní a nejsem nemocná skoro nikdy (rýmu 2x ročně neberu jako nemoc), takže jsem si ten měsíc přišla jako chcípáček. Většinou se to snažím vydržet a nevyžívat se v tom. Myslela jsem, že budu mít zkrátka rýmu nebo kašel, to mě většinou taky bolí v krku, ale nikdy tak hrozně.

Takže jsem na týden zalehla do postele a poctivě brala antibiotika. Ovšem nějak mi uniklo, že mám jít za 2 dny na kontrolu (že by tak brzo, to by mě ani nenapadlo), takže jsem tam šla až když jsem dobrala antibiotika, ale nic se v podstatě nestalo. Asi byly dost silné, protože jsem po nich byla neustále unavená. Vrátila jsem se do práce až 17. července, takže jsem si nevydělala tolik peněz, kolik jsem očekávala, ale zdraví je důležitější.

Vedro v posledních dne je opravdu ubíjející. Nesnáším, když musím být někde zavřená, fyzicky něco pracovat a je mi horko. Raději mám chladnější období, ale zase nesnáším, když mi je zima. Vím, jsem náročná. Ještě, že máme na zahradě bazén. Sice krytý, ale co je lepšího než po práci skočit rovnou do bazénu?

K tomu jsem ještě měla na krku ročníkovou práci, kterou jsme měli odevzdat do 31. července do půlnoci. Jistě, mohla jsem si to rozvrhnout a začít už na podzim, ale nebyla bych to já, abych nezačala až v červnu. Ale 15 stran s řádkováním 1,5 a písmem 12 není tak moc, že? Nakonec jsem to natáhla až na 20 stran. Pořád jsem měla dost času, potom jsem onemocněla a nemohla jsem dělat prakticky nic a pak se to nějak nakupilo. Ale stihla jsem všechno včas. Samozřejmě se z toho nepoučím, to jsem se mohla poučit už dávno ještě z času gymnaziálních studií. 

Abych to shrnula, červenec pro mně nebyl měsícem pohody a odpočinku, ačkoliv jsem nebyla ve stresu jako při zkouškovém. Žádné výlety ani fesťáky mně nečekaly. Dokonce ani třídní výlet ne a to jsem se na něj těšila. Zjistila jsem totiž, že žádná z mých kamarádek nejede a s celou třídou se tak úplně nebavím, takže bych tam byla prakticky sama. A nakonec jsem ještě onemocněla, takže mi ani nebylo líto, že nejedu, protože jsem to odvolala už dříve. Teď už je ale srpen a mně čeká spoustu knih k přečtení, dovolená, nějaké srazy (snad) a taky mám spoustu nápadů na článků, tedy i větší aktivita na blogu. 

Jaký byl váš červenec? Odpočinkový nebo pracovní?

Komentáře

  1. Koukám, že nejsem jediná, která marodila. Jinak angína se teďka nějak šíří no :/ Asi to je tím vedrem a všemi klimatizacemi a větráky nebo nevím. Já osobně si stojím za tím, že podzim je o mnoho lepší :D Je to takový to období, kdy člověk neumírá vedrem a může se oblíkat tak akorát :D Já teď naštěstí už na brigádu nechodím, protože zařizuju věci okolo vysoké, ale jinak s tebou tedy soucítím, být někde zavřená a v tomhle vedru je úmorné :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem to měla tak půl na půl - odpočinkovní i pracovní. Ale moje práce je v pohodě, takže asi tak :). Ale září? Daleko? No nevím. Budu mít státnice, fuj :D. Tobě tu zkoušku taky nezávidím. Ale jo ještě je docela čas. S tou nemocí je to na prd :(, tak snad sis to zase tak nejméně na ty dva roky vybrala ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, já Ti docela i závidím. V tomhle vedru se stejně nedá dělat nic moc, než ležet a nic nedělat. :-D Neber mě vážně, jo. Snad jsi už v pohodě a nesemele Tě to zase dalších 20 let. :-) Minimálně!

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla ze začátku marodící. byla jsem po operaci kolene, takže jsem byla doma, ale snažila jsem se to rozchodit a začala jsem chodit do práce:)
    Jinak nic moc. Občas koupáky nebo výlet do zoo:)

    Tak snad už se Ti angína nevrátí! Brácha na ni šíleně trpí (3x do roka nejméně) , takže vím o čem mluvíš.. já ji zatím neměla (musím zaklepat!!!).

    OdpovědětVymazat
  5. To mě dost mrzí, že se ti červenec moc nevyvedl. Ale aspoň jsi stihla napsat tu práci :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty jo, tu angínu ti nezávidím, umím si představit jak hrozně ti bylo. já jsem často nemocná, avšak v zimě, ale lepší se to, snažím se tomu jednoduše zamezit, chápeme se. no každopádně většinou teploty nemám. mám sama o sobě dost nízkou a už když se zvýší jen třeba na u ostatních zvýšenou, u mě je to skoro jako horečka a je mi vážně na umření. co se týče okolí, znám hrozně lidí co teď bylo nemocných.

    já jsem si červenec poměrně užila, jsem s tím spokojená, ale plánovala jsem víc. ale jsem spokojená a zbytek prázdnin si chci vážně na plno užít a ani nezaváhat, i přes to, jak jsem na tom bídně s penězma, se budu snažit. ^^ jo a jsem ráda, že tu budeš aktivně. ono než mi vlastně došlo, kdo jsi, tak mi to taky vrtalo hlavou x)

    OdpovědětVymazat
  7. Aj aj, leto a anginy, to je docela casté bohuzel. Hlavne v tomhle tropickem obdobi se neni cemu divit. Nejhorsim nepritelem je teplo a klimatizace nebo větráky, to je hned. znam to bohuzel moc dobre. :( clovek musi davat opravdu pozor. Cervenec jsi mela opravdu narocny, ale hlavni je ze je to za tebou a srpen to snad prolomi a napravis vse co jsi nestihla. pevne verim ze srpen bude skvely a uzijes si ho naplno a vse dozenes. :)))))

    OdpovědětVymazat
  8. Angínu vůbec nezávidím. Ale v tomhle období je nemocná vždycky spousta lidí. Asi je to tím horkem a klimatizací :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl