Playlist #9

Po 2 měsících přidávám další playlist, který je, podle mých měřítek, takový "vyletněný". To znamená, že jsem poslouchala docela dost nových písniček, ale i některé starší. Většina z nich jsou pohodové a veselé. Například první písničku Rise jsem si oblíbila na brigádě. Hrála nám pořád na Youtube (hloupý algoritmus), nejprve mi přišla otravná, ale později jsem ji oblíbila, stejně jako druhou písničku, Ocean od Martina Garrixe. Dokonce mi dnes hrála ve snu. 

Jonas Blue ft. Jack & Jack - Rise

Martin Garrix ft. Khalid - Ocean


Dua Lipa ft. Miguel - Lost In Your Light

Lady Gaga ft. Florence Welch - Hey Girl

Charli XCX - Girls Night Out

Lily Allen - The Fear

Royksopp - What Else Is There?

Florence + The Machine - You've Got The Love

The XX - Intro

Komentáře

  1. Osobně znám pouze dvě první písničky, ale ta úplně první, je rozhodně už i na mém playlistu ♥ :D Jinak máš tedy velmi dobrý vkus na hudbu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný playlist :) Snad polovinu písniček znám, taky z youtube :) A zbytek si ráda poslechnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. všechny písničky jsou úžasné a miluji je! skvělý playlist :))

    OdpovědětVymazat
  4. Z tvého playlistu zadnou písni ku neznam, ale miluju od Dua Lipa New rules :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  5. První tři písničky jsem si taky jedu :D Koukám, že taky posloucháš starší písničky od Duy (skloňuje se to tak ? :D), já si jí za poslední dobu hrozně oblíbila a poslouchám i její asi 5 let sterý hity :D A z písničky Rise už mi trošku hrabe, jak moc ji mám oposlouchanou, ale moc se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já myslím, že super výběr. :-) Na některé písničky si člověk musí zvyknout, mám to u spousty, že zezačátku se mi nelíbí, ale jak je slýchám, tak si je začnu broukat a bum, než se naděju, už si je pouštím sama od sebe. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl