Playlist #7

Za poslední měsíce jsem si nejvíce oblíbila nové album od zpěvačky Dua Lipa (jak se to sakra skloňuje?), takže tu mám rovnou 2 její písničky. V lednu taky vyšlo nové album od Fall Out Boy s názvem Mania, které jsem zatím slyšela jen párkrát, takže mu ještě potřebuju dát čas. Překvapivě se zde objevila i jedna písnička od Taylor Swift.

Dua Lipa - IDGAF

Fall Out Boy - Hold Me Tight Or Don't

Gwen Stefani ft. Akon - The Sweet Escape

White Town - Your Woman

Moby - One of These Mornings

Lady Gaga - The Cure

Dua Lipa - Blow Your Mind (Mwah)

Taylor Swift - Delicate

Marina and The Diamonds - Primadonna

Komentáře

  1. Skvělý článek plný inspirace :) V poslední době nemůžu objevit nějaké nové zajímavé písničky, tak jsem za tvé tipy ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý výběr, až na Taylor, tu moc nemusím. Jinak taky pořád nevím, jak se Dua Lipa skloňuje. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Duu Lipu znám, ale tyhle dvě tvoje písničky se ke mě ještě nedostaly.. Alespoň jsem si je poslechla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dua Lipa :D kamarád taky to skloňování řešil :D Cure od Lady Gagy jsem taky jednu dobu měla ráda :). Delicate - mně ta písnička přišla tak nudná a klip děsný...ano, čteš dobře "přišla". Docela se mi už líbí :D. FOBka to CD nevím, časem bych si k němu najít cestu mohla, ale po prvním poslechu jsem naznala, že tohle album moc pro mě není :/.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké písničky, já osobně tohle moc neposlouchám, ale musím uznat, že tyhle jsou parádní:)

    To já zase jsem se zamilovala do You are the reason od Caluma Scotta:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl