Oblíbená kosmetika

Před několika měsíci jsem mluvila o oblíbených lacích na nehty - pro tentokrát jsem se rozhodla shrnout všechnu svoji oblíbenou kosmetiku. Bohužel nebudu mluvit o oblíbencích z minulosti, které jsem už dávno dopotřebovala a vyházela, ale jenom ta aktuální. 

Abych článek trochu uvedla, nejsem žádná beauty blogerka a nemám 10 šuplíků s kosmetikou. Dokonce se ani ve všem nevyznám, nepoužívám spoustu věcí tak, jak by se používat měli, určitě neznám svůj podtón pleti a podobně. Nemám (skoro) žádné dražší značky ani štětce na pudr na 6 stovek. 

Chtěla jsem obsáhnout dekorativní a pečující kosmetiku. Je mi jasné, že ne všechny holky se líčí a možná proto vám to téma nebude nic říkat. Pokud vás to nebude zajímat, mně to nevadí, prostě ten článek nečtěte a komentáře si nechte pro sebe.

Essence Eyeshadow Brush
Štětec, který jsem si koupila nedávno - upřímně, ani jsem je neřešila a nanášela oční stíny prstem - každýho odborníka by ze mně asi kleplo, haha. Je docela levný a pracuje se mi s ním dobře, ovšem pokud jste zvyklí používat dražší štětce, nebude to úplně ono



Gabriella Salvete Eyeliner 01
Typická černá linka. Linky ve fixu už jsem přestala používat, jelikož mi většina po chvilce vyschla, proto jsem ji nepoužila (a nepoužívám) každý den. Vrátila jsem se tedy ke "klasickým" linkám v automatické tužce. Nejvíce mi vyhovuje to, že mají krásnou, výraznou černou barvu, ovšem jsou tlustější než linky ve fixu. Mně to ale nevadí - když si dělám linky, stejně je nemám krásně rovné a do špičky, vždycky je musím opravovat.



M.A.C. Magic Waterproof Mascara
Řasenka, kterou jsem dostala od kamarádky s tím, že je úžasná a jinou už nepoužívá. A jelikož je voděodolná, trošku hůře se odličuje, jinak je ale bezvadná. Kartáček není nijak bláznivě tvarovaný, to mi vyhovuje. Trochu trvá než zaschne, ale to není žádná velká vada.




Maybelline One By One Volume Express
Gabriella Salvete Gaby 100% Volume Lashes
Obě řasenky si jsou podobné a mám na ně podobný názor. Hrozně ráda jsem je nosila, dokud jsem se nevypotřebovala (co takhle je už konečně vyhodit?). Mám dost dlouhé řasy, proto používám ty na objem. Krásně "pročešou" a rozdělí řasy. Neslepují, vydrží a kartáček je normální. 




Rimmel London Stay Matte Powder
Můj nejoblíbenější a jediný pudr, který jsem kdy používala - jak vidíte, už jsem zase na dně. Nejsvětlejší odstín (jako obvykle) mi vyhovuje nejvíc. Nevím, co bych dál o pudru napsala, protože nevím, co všechno hodnotit, ale plní vše, co od něj já očekávám.


Essence Stay All Day 16h Concealer
Dlouho jsem používala tuhý korektor ve rtěnce, ale mám místy suchou pleť, tak jsem se rozhodla pro tekutý korektor. Světlá pleť má zkrátka tendenci vytvářet kruhy po očima a nevypadají moc hezky. Tento korektor je ale hezky zakryje a vydrží hezky celý den. Bohužel jsou ale jen 2 odstíny, jeden světlý a jeden tmavý. 


Dermacol Selfie Make-up
Make-up, který jsem spotřebovala už skoro do konce, ale když se na něj více zaměřím pod správným světlem, přijde mi, že vysušuje a nevytváří až tak pěkný efekt, který bych očekávala. Příště zkusím jiný, ale doporučila bych ho spíše mastné pleti. Super na něm je to, že světlá je opravdu pěkně světlá a navíc obsahuje v sobě i podkladovou bázi.

Gabriella Salvete 10 Shades 01 Rose
Nedávno pořízená paletka barev, které mi chyběly. Doposud jsem se zaměřovala hlavně na různé odstíny hnědé, bronzové apod. (mám modro-zelené oči), ale chyběly mi ty barvy. Trochu opadávají, hlavně ty matné stíny, ale dají se pěkně používat a opravdu drží celý den. 3 stíny jsou matné, 7 třpytivých a dají se pěkně kombinovat.


Essence All About Nudes
Nejoblíbenější paletka, u které si můžete všimnout, že ji používám opravdu hodně. Stíny jsou takové, že je můžete používat na běžné nošení, žádné dramatické barvy. Hlavně mastné stíny mně uchvátili, třpytivé až tolik nepoužívám. Taky vydrží hodně dlouho a je to něco, co na 100% někdy využijete.



Essence Colour & Shine Eyeshadow 01 Fabulous
Stařičký monostín, který jsem používala na různé příležitosti už před lety a nedala jsem na něj dopustit. Teď už ho tolik nepoužívám, ovšem i tak bych ho doporučila.


Garnier Odličovací mléko s výtažky s hroznů
Jediný odličovat, který mi nezpůsobil paseku v okolí očí. Nevím, čím to je, zkrátka mám citlivou pokožku v okolí očí. Micelární voda můj život obohatila o červené fleky a dvoufázový odličovač mi nakonec tragicky vysušil oční okolí. Naštěstí toto mléko nepálí, nesmrdí, odličuje vše tak, jak má a vyhovuje mi.



Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia
Klasické Labello mi vyhovovalo až do doby, kdy mi po něm začaly praskat rty. Toto máslo je ale hezky hydratující, což je něco, co opravdu potřebuju. Jediná nevýhoda je v tom, že nemá žádná aplikátor, ale to se dá asi čekat, když si ho už kupujete. Navíc nádherně voní.


Syoss Ceramide Complex Šampon
Dlouho jsem používala různé šampóny a kondicionéry od Gliss Kur, ale používala jsem toho zbytečně moc. Abych to vysvětlila - mám velmi jemné řasy a čím více produktů na vlasy používám, tím je mám mastnější. Každý šampón slibuje hory i s horákama, ve výsledku ale dělá úplně to samé. Rozhodla jsem se pro něco úplně jiného a konečně mi šampon po letech vyhovoval. Kromě Syossu nic jiného nepoužívám - žádný balzám, masku ani olej (ovšem uvažuju o koupi něčeho proti elektizování vlasů)


Dermacol Aroma Ritual Sprchový Gel
Nádherně voňavé sprchové gely, o kterých jste už určitě slyšeli. Zrovna teď používám tento s vůní hrušky - musím vás varovat, že provoní celou koupelnu. Další, které miluju, jsou s vůní melounu a třešní. K této řadě jsou i krémy na ruce a na pleť.


Rexona Antiperspirant 
Rozhodně nejlepší antiperspiranty, na které nedám dopustit. Některé doporučuju používat samostatně bez další vůně, protože by se mohli tlouct s parfémem. Hlavně mi vyhovujou v tom, že jsou "suché" - jiné mně například nepříjemně svědily, ale tyto zatím nezklamaly.


Komentáře

  1. Moc pěkná kosmetika a "recenze":-)

    Co mě hodně zaujalo je ten korektor Essence Stay All Day 16h Concealer. Hledám nějaký dobrý, krycí a levný korektor, protože všechny kvalitnější jsou šíleně drahé.

    A tu řasenku Maybelline One By One Volume Express jsem měla párkrát v ruce a doslova jsem si ji zamilovala. Dělá dokonalé řasy! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc nevím, jaké máš nároky, ale co se týče toho krytí, tak mám celkem viditelné kruhy a hezky mi je zakryje :) Cena je tak kolem 70, 80 Kč :)

      Vymazat
  2. Můžu se vyjádřit jen k posledním třem věcem :D. Jinak se nelíčím. U šampónu máš pravděpodobně chybku, máš tam napsané řasy, ale řekla bych, že jsi myslela vlasy ;). Syoss jsem dlouhou dobu používala jsou to dobré šampony, tenhle konkrétně neznám. Dermacol - já se zamilovala do pomeranče s čokoládou :). Rexona je fakt nejlepší!! A jak říkáš některé jsou lepší samotné, třeba zelené používám, když jdu cvičit, cítím se taková svěží jako vykoupaná :) :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě já nanáším prsty i make-up...stíny nepoužívám, ale musím říct, že ty máš hezké barvičky. :-) Řasenku používám jen když jdu na nějakou akci - jakože nějaký ples a tancovačka. :-) A také se neřadím mezi ty, jimž kosmetika zabere celou skříň. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Po tej paletke od Gabrielly Salvete som už dlhšie pokukovala, ale nakoniec som si zohnala úplne inú. A doma mám od Essence paletku All About Bronze, ktorá má dosť prekvapila svojou kvalitou - nemám nič proti Essence, ale určite ide skôr o značku pre mladšie baby čo sa iba začínajú líčiť, cenovo aj vzhľadovo, takže nejaké zázraky som nečakala. Aj keď niektoré odtiene si sú dosť podobné, som s nimi spokojná a viem si predstaviť, že aj tvoja paletka z rovnakej kolekcie je tiež taká dobrá.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl