Seznamovák 2017


Jak už možná víte (psala jsem to asi stokrát), letos nastupuju na vysokou školu. Seznamkováky jsou běžná věc, se kterou se všichni setkají už na střední. Tak bývají většinou povinné. Se třídou jede učitel(é), večerka je moc brzo a taky moc dozoru. Teď to bylo ale jiné. Naštěstí už nám není 15 a nic nebylo povinné, žádní dozorující učitelé ani večerky.

Nejsem společenský člověk a právě proto jsem jela mezi 40 neznámých lidí. Vím, že to zní jako paradox, ale má to svůj důvod. Když jste ve škole a ještě nikoho tam neznáte, maximálně prohodíte pár slov mezi hodinami a pak stejně běžíte co nejrychleji domů. I přesto, že spoustě lidí přijdou seznamováky násilné a nucené, je to opravdu dobrý způsob, jak svoje budoucí spolužáky poznat a získat nové kontakty.


Jasně, některé hry mi taky připadaly trapné. Naštěstí jsme jich nehráli tolik a neúčast nebyla trestaná poznámkami a podobné výmysly. Taky jsme jako zelenáči načerpali hodně informací od starších studentů, kteří měli kurz na starost. Bydleli jsme v autokempu, který byl dost velký a nebyla jsem jediná, kdo měl problém po tmě najít chatku. Akorát jídlo mně zklamalo. Klasické hospodské horší kategorie - polívky v příchutí soli a pepře a zbytečně mastné jídlo. Zlatá domácí strava.

Naštěstí to nebyla samá uvědomělá budoucí paňčelka, ale celkem normální lidé podobného myšlení jako já. Samozřejmě jsem se bavila jenom s nějakou skupinkou, ne se 40 lidmi najednou, ale nebyl mi tam nikdo vyloženě protivný. Jsem ráda, že jsem tam jela, protože si alespoň připadám méně odstrčená než obvykle, haha. Ne vážně. Co jsem to nedávno psala o změnách v životě? To bude asi ono. 

zdroj obrázků: WeHeartIt

Komentáře

  1. Už jenom to, že jsi nespolečenský člověk jsi udělala velikánský pokrok! Šikulka naše! :-).

    Já ani na jednom seznamováku nebyla a nějak mě to neláká, protože se spíše bojím, že nezapadnu :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nastupuji na vysokou :D ale seznamovák máme nejspíš v říjnu :D ale upřímně mi asi nějak nevadí seznamovák, jako potkat nové lidi, ale nejvíc mi vadí jet někam do neznáma, protože nevím, jak to tam bude vypadat atd... :D nemám tohe ráda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak seznamovák na vysoký musí být úplně něco jiného, mě to čeká za pár let :D Hodně štěstí ve škole!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak podľa popisu to vyzerá dosť dobre, ja osobne mám problém zoznamovať sa s novými ľuďmi a som tiež dosť nesmelá. Ale ako píšeš, je to fajn príležitosť to nejako prelomiť a aspoň sa potom zvyšok času človek necíti tak sám :) Ja sa na VS nechystám, takže budem o tento zážitok asi ochudobnená, plus ani na strednej sme nič podobné nemali (teda aspoň si toho nie som vedomá :D). Je to celkom škoda, mohla to byť celkom sranda a možno by sa napokon veci vyvinuli inak ako sú teraz :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem o seznamováku nejdřív taky uvažovala. Hlavně proto, že jsem na té škole, kam jsem měla jít původně nikoho neznala. Ale nakonec chodím na vysokou kam chodí i moje kamarádky (sice na jinej obor ale stejně), takže se mi za seznámovák utrácet nechtělo. Ale je dobře, že jsi si to aspoň trochu užila :)

    OdpovědětVymazat
  6. To tě celkem obdivuju. Já se tři roky zpět stresovala tím, jak nechci na adapťák, hlavne proto, že nemám ráda ty poznávací hry. :| :D

    OdpovědětVymazat
  7. můj seznamovák byl taky fajn, navíc ale i dobře vařili :D :) je dorbý na to jezdit, ale nejvíc lidí nakonec stejně potkáš na hodinách :)

    OdpovědětVymazat
  8. No, já sem seznamováky dost hejtil a přesně ten nucenej podtext nemám rád. Nicméně po tom našem (kde bylo přes sto lidí) musím konstatovat, že to byla vcelku sranda a dokonce i účel seznámení se byl částečně splněn :D S těma užitečnejma informacema... no... záleží, co si pod tím představíš :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl