Věčně mladá

Výsledek obrázku pro the age of adaline

Věčně Mladá 
USA
Drama, Romantický, 2015

Adaline Bowmanová žila běžný život až do doby, kdy měla podivnou autonehodu. Přežila jen díky náhodě. Jenže od té doby dvacetidevítiletá Adaline nezestárla ani o den. Vidí svoji dceru vyrůstat přesto sama vypadá stále mladá. Jejímu okolí se to ale zdá podezřelé. A tak se Adaline musí schovávat, utíkat a každých deset let měnit identitu. Teď, jako Jenny, pracuje v knihovně a jednoho dne potká Ellise, kterého nejprve odmítá, ale později se do něj zamiluje. Nečekané setkání přichází v okamžiku, kdy pozná Ellisova otce Williama.

K filmu jsem se dostala vlastně náhodou, když mi byl doporučen a protože mně zaujal popis, hned druhý den jsem se na něj podívala. Musím říct, že už od začátku mně vtáhldo děje a to se nestává pokaždé. Ten nápad se mi líbil - i když že by blesk udeřil do jezera místa do okolních stromů se mi zdá trochu nepravděpodobný - pořád to dávalo relativně smysl. Blake Lively v roli Adaline se přišla sympatická a nijak protivná (některé hlavní postavy bývají, ale to znáte).

Chápu, že to byl romantický film a měla jsem očekávat nějakou romanci, ale tahle se mi opravdu nelíbila. Ellis mi nebyl vůbec sympatický, možná to bylo tím, jak se ze začátku choval a na oko vydíral Adaline. Nebylo to vykreslené zrovna šťastně, mohli to pojat lépe. Trochu to kazilo dojem, ale budiž. Nejvíc se mi stejně líbil konec. Spíš bych čekala více tragický závěr, ale i tak to bylo hezký.

Film bych určitě doporučila, dokonce i těm, kteří si nepotrpí na romantiku - plakat stejně asi nebudete. Já jsem málem brečela u tý smutný scény s Adalininým pejskem (no spoilers).

4/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl