tag: 20 beauty questions

Tento povedený Tag jsem našla u *Des a rozhodla jsem se ho rozšířit dál. Ke kosmetice mám poměrně vřelý vztah, tak se pojďme podívat na otázky a následné odpovědi...

1. Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Jo, byla to taková obyčejná řasenka od Miss Sporty. Nevím, jak se jmenuje, možná už ji ani neprodávají, ale byla ve tmavě modrém obalu. Nebyla moc dobrá, jsem ráda, že jsem zkusila nové.

2. Popiš perfektní řasenku. Už jsi takovou našla?
Nesmí slepovat řasy, musí rychle schnout, řasy musí prodloužit, ale zároveň zhustit a trochu natočit. A také musí být sytě černá a netvořit žmolky. Takové se blíží řasenka Giant Curl od Gabrielly Salvete.

3. Jaké krytí preferuješ u make-upu?
Takové, aby zakrylo aktuální množství pupínků na mém obličeji. Řekněme střední.

4. Jakou kosmetickou značku si chtěla vždycky vyzkoušet, ale stále jsi se k tomu nedostala?
Spíš asi konkrétní produkty... každopádně bych někdy chtěla něco zkusit od Chanelu, Dioru a podobných značek. Časem k tomu snad dojde.

5. Oblíbená značka z drogerie?
Rimmel London, Gabriella Salvete, Maybelline...

6. Nosíš umělé řasy?
Nenosím, ani s nimi neumím pracovat. Raději si pořídím dobrou řasenku.

7. Existuje druh kosmetiky, bez které nevyjdeš ven?
Určitě řasenka. Bez té nedám ani ránu. Bez ní moje oči vypadají dost... nevýrazně, unaveně.


8. Jakého produktu si nejvíc ceníš a opatruješ ho jako oko v hlavě?
Asi žádný konkrétní ne, ale dávám si pozor na tekutý make-up, protože je ve skleněné lahvičce a za předpokladu, že by mi spadl na zem, by asi koberec letěl do koše.

9. Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat make-up po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit toho víc?
Většinou když něco potřebuji... jako že potřebuji pořád něco :D Většinou vezmu jednu, dvě, maximálně tři věci a na chvilku mi to stačí. A pak jdu znova.

10. Máš kosmetický rozpočet nebo utrácíš jak se ti zachce?
Nic takového nemám, ale zároveň ani moc neutrácím. Snažím se nakupovat tak, aby mi ještě nějaké peníze zbyly...

11. Používaš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě akce k nákupu věcí, které vlastně ani nepotřebuješ?
No, když přijde domů letát z Tety, prohlídnu si ho a kouknu se, na co mají slevu a co by se mi hodilo. Proč to kupovat draze, když to můžu koupit levněji, ne? Věrnostní karty nemám, zatím. No, když vidím, že mají 50% slevu na řasenku, i když mám doma ještě 4 funkční, tak si ji klidně koupím :D Jsem děsná, já vím :D

12. Jaký typ kosmetiky nakupuješ nejčastěji?
Asi řasenky, tužky na oči a laky na nehty. A taky deodoranty.

13. Upřímě, existuje značka, kterou nemůžeš vystát?
Nemám moc ráda Miss Sporty, ale mají dobré laky, to ano. Ale jinak? Řasenky stojí vážně za houby a vůbec mi takhle značka moc nevyhovuje.

14. Strarostlivost o pleť : zkoušíš nové značky a výrobky nebo máš ráda svou rutinu?
Pokud mi něco hodně vyhovuje, zůstanu u toho, ale jinak zkouším nové výrobky, protože co když objevím ještě něco lepšího? (nebo horšího...)

15. Kdyby jsi od teď mohla používať a nakupovat jenom jednu značku, která by to byla?
Maybelline, tu mám hodně ráda.

16. Pět oblíbených youtube beauty gurus?
Sorry, ale nikoho nesleduju. Tyto videa mně vážně, ale vážně nebaví!

17. Jsi v nějaké fázy líčení nešika?
Lesky a především rtěnky. Ono to vypadá strašně jednoduše, ale v podstatě s těmi produkty neumím vůbec pracovat. Jo a někdy linky.

18. Používaš primer pod oční stíny?
Bože, co je to primer? :D

19. Co používaš jako první - korektor nebo make-up?
Když používám korektor, tak už nepoužívám make-up a obráceně...

20. Co na make-upu miluješ všeobecne?
Zřejmě to, k čemu byl stvořen - že vypadám dobře.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl