tag: 11 náhodných otázek #2

Jelikož nemám moc náladu hledat nějaký originální tag, který by mě bavil, rozhodla jsem se převzít jeden z tumblru. Jde o soubor náhodných otázek, některé už jste tu možná viděli v jiném tagu, některé ne... Pokud ho chcete také vyplnit, šup do toho :)
1. Chodila bys s někým osmnástiletým vzhledem k tomu, kolik ti je teď let?
Ano, celkem bez problému. Samozřejmě pokud by to nebyl někdo ze třídy nebo ročníku... :D

2. Preferuješ přátelství s klukem nebo holkou?
Nejspíš s holkou. Každý má své výhody. U holek je vetší riziko, že si budou závidět, pomlouvat se, což ale neplatí u všech. Kluci jsou v těchto věcech zase větší pohodáři, ovšem je tu vyšší riziko, že jeden z nich bude cítit něco víc než jen přátelství.

friendship, girls, and beach image

3. Usmála by ses na cizince?
Abych se smála na cizí lidi, potřebuju mít sama zatraceně dobrou náladu. Je to hezké, když se na vás někdo jen tak usměje, ne?

4. Jak právě teď vypadáš?
Jako obvykle, domácí oblečení, žádný extra účes, tmavomodré nehty...

5. Jak často posloucháš hudbu?
Skoro pořád. Když něco dělám, i když se učím, když cestuju... Pokud jsou ale kolem mě ostatní lidé, snažím se je moc neignorovat (pokud se s nimi mám o čem bavit).

6. Jsi společenský nebo nespolečenský člověk?
Právě v toto období neodpodívá moje chování neposlečenskému člověku. Ale někdy ano. Někdy mi lidé vážně vadí, otravují mě, ale jindy se nimi chci bavit. Vždycky si od nich ale musím odpočinout.

7. Jsi dobrá ve skrývání pocitů?
Myslím, že ano. Někdy se dokážu tak skvěle neutrálně tvářit ("poker face"), že bych měla dostat Oskara :)

8. Zajímáš se o to, jestli o tobě lidé mluví špatně?
Každý o každým nějak mluví. Nemusí to být nutně pomlouvání, ale vždycky se probírá někdo jiný. Já nejsem výrazná, ale určitě seru spoustu lidí a dokonce i vím proč (protože mě moc neznají), takže si nedělám žádný naděje. Nikdy mě nebudou mít všichni rádi. Vlastně mě to ani nijak nežere.

9. Řekni, co budeš dělat zítra.
Nic. Absolutně nic, budu se jen válet a flákat, protože ani jedno z toho už jsem dlouho nedělala a možná dočtu i knížku.

bitch, cara, and model image

10. Jsi na všechny milá?
Ne, nevidím v tom žádný důvod. Neznamená to, že nejsem milá na nikoho, ale nebudu milá na někoho, kdo se ke mě bude chovat hnusně.

11. Kdyby jsi měla vymazat kompletně jeden rok života, který by to byl?
2010 nebo 2011. To byly kompletně na nic roky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl