tag: 11 náhodných otázek #1

1. Jsi ranní ptáče?
Vlastně ani ne. Nejlepší je vstávat v době, kdy chcete, ať to je v sedm nebo v půl jedenácté. Ranní vstávání mi nedělá moc velký problém. Když musím, tak vstanu, ale o víkendu si ráda přispím. Nesnáším, když mě někdo vzbudí třeba vysáváním...

2. Považuješ se za populární?
Rozhodně ne. Popularita je nesmysl, nic to o člověku neříká. Vzpomínám si na teenagerský komedie, kde si šedá myška při pohledu na královku školy povzdychne: ,,Já chci být taky tak populární!". Ti, kteří královnu školy obdivují jsou mnohdy stejně jen falešní kamarádi. V porovnání s moji školou - když vidím, kdo je mezi populárními, říkám si, že jsem vlastně šťastný člověk, protože k nim nepatřím.

3. Co tě dělá zranitelnou?
Neumím moc dobře argumentovat s lidmi, kteří na mě útočí. Nemám ráda konflikty. Pak se rozčílám a akorát oplácím útok místo toho, aby to rozumně vyřešila - a jen tak na to nezapomenu.

4. Jaký je tvůj oblíbený předmět?
Těžko říct. Mám ráda český jazyk a literaturu, ovšem hodiny někdy bývají nudné. Dějepis je taky dobrý, zvlášť teď, když probíráme 2. světovou válku. Základy společenských věd mě baví, protože právě bereme psychologii a ta mě zajímá. Angličtina je fajn (hlavně se tam člověk nepřetrhne), ovšem učitel nám pořád předhazuje svoji filozofii a občas je to hodně otravné.

5. Kočky nebo psi?
Další těžká otázka. Miluju kočky i psi, i když ani jednoho z nich doma nemám. Každý má své výhody... Opravdu se nemůžu rozhodnout :D

6. Čokoláda nebo sladkosti?
Raději si dám čokoládu. Dám si ráda téměř cokoliv sladkého, ale čokoláda u mě vede.

7. Myslíš, že budeš jednou slavná?
Ne, nebudu. Tohle není pro mě. Neuměla bych v tom chodit. Hlavně neplánuju žádnou hvězdnou karieru herečky nebo zpěvačky, takže pokud někoho nezavraždím, hvězda ze mě nebude.

8. Máš ráda šaty?
Ano! Sice mě od října do května uvidíme nejspíš v dlouhých džínách, ale šaty, pokud je příležitost, nosím ráda. Doma mám 4 šaty, z toho jedny hodně společenské, ty nosím jen na plesy a další i na běžné nošení. Už se nemůžu dočkat, až si je zase vezmu na sebe.

9. Byla jsi roztomilé dítě?
Asi jo. Nedávno jsem koukala na fotky z doby, kdy mi bylo asi 9 nebo 10 a tam jsem byla opravdu roztomilá. Měla jsem ještě ofinu a světlejší vlasy. Postupem času mi začaly tmavnout a teď jsem spíše tmavá blondýna. Ale jako menší dítě jsem nebyla tolik roztomilá. Tedy podle babičky samozřejmě ano, ale...

10. Poslední film, který jsi viděla?
Inside Out (V Hlavě) - moc krásný a dojemný film, brzo bude recenze :)

11. Která seriálová postava je ti nejblíže?
Asi to bude Georgia Lassová z Mrtví jako já. Tento seriál není moc známý, což je škoda, protože je plný moc hezkých myšlenek. Georgia mi kolikrát tolik připomínala mně - nevěděla, co se svým životem, nevěděla kdo je a jestli vůbec chce někým být a kdybych měla sestru, byla by zrovna taková, jako byla Georgiina sestra. A co teprve její máma, ta mi snad v každé druhé scéně připomíná tu moji :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl