Sebevražedný oddíl

Výsledek obrázku pro sebevražedný oddíl

Sebevražedný oddíl
USA
akční, fantasy, komedie, 2016

Je to dobrý pocit, být ten zlý... Dejte dohromady tým těch nejnebezpečnějších superzločinců na celém světě, kteří si právě kroutí své tresty, vyzbrojte je tím nejefektivnějším arzenálem, který má vláda k dispozici, a pošlete je porazit záhadnou nepřemožitelnou entitu.

V polovině roku 2016 byl internet zahlcený očekávaným filmem s antihrdiny, ale upřímně, já komiksové hrdiny moc nežeru, takže se mi trochu vyhýbal. Nakonec jsem ale i já podlehla menšímu davovému šílenství a podívala se na něj.

Z postav jsem si nejvíce oblíbila Harley Quinn a Deadshota. Joker byl také fajn, ale možná by mohl dostat více prostoru. Enchantress v podání Cary Delevigne nebyla úplně špatná, ale mohli vybrat trochu lepší herečku, do této role mi úplně neseděla.

Ze začátku jsem byla malinko zmatená a film mně tolik nebavil, časem jsem se ale do děje dostala. Bohužel dějová linka byla jednoduchá na úkor kvality. Úžasný soundtrack, skvělá propagace a zajímavé postavy bez kvalitní dějové linky nezaručí bezvadný film.

Film nejspíš ocení o něco mladší diváci než jsem já (ne že bych se považovala na kdovíjak dospělou, ale před pár lety bych takový snímek hodnotila jinak). Zkrátka na to, jak je film propagovaný a dobře hodnocený, jak čekala větší pecku, ale i tak se dá na něj koukat.

3/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl