Oblíbené seriály #1

Mohla bych také představit své oblíbené seriály. Vím, že to dělá většina blogerů, ale nemůžu si pomoct :D Jelikož jich nebude pár, rozhodla jsem se to rozkouskovat na několik (ještě nevím, kolik přesně jich bude) částí.

Výsledek obrázku pro red dwarf


Red dwarf/Červený trpaslík (1988 - ?)

Největší srdcovka mezi seriály. Těžko budete hledat seriál, který jsem viděla vícekrát. Můj oblíbený britský humor v podání 3, 4 nebo více členů posádky těžařské lodi Červený trpaslík nacházející se hluboko ve vesmíru, 3 miliony let od Země. Lister, jakožto poslední žijící člověk, byl před 3 miliony (a pár) lety zavřen do stázového boxu kvůli pašování kočky (které jen tak mimochodem čekala koťata) na loď. Mezitím ale došlo k radioaktivnímu úniku a tak to vlastně všechno začalo...


The Simpsons/Simpsonovi (1989 - ?)

Kdo by neznal tuhle žlutou americkou rodinku. Některé díly už jsem viděla hodněkrát a některé ještě vůbec - při takovém množství epizod je snad nemožné si je zapamatovat nebo nějak zařadit. Vždycky to poznám podle kvality animace. Obecně mám ale raději ty první série. Nejvíce se mi na nich líbí ta ne příliš dokonalá, možná až naivní animace, která dodává celému seriálu takovou... komičnost. I když o komické situace opravdu není nouze.


The 100 (2014 - ?)

Na chvilku opustíme komedie a sitcomy a přejdeme k něčemu vážnějšímu... Seriál The 100 se odehrává skoro 100 let poté, co byla planeta Země zničena nukleární válkou. Zbytek přeživších byl nucen předtěhovat se na loď s názvem Archa, která se vznáší nad Zemí. Není už by měla být planeta obyvatelná, ale nic není jisté. Stovka mladých delikventů je poslána jako průzkumná četa a začíná tak nová éra lidstva. Musím říct, že se mi více líbí druhá série než první. První byla taková rozjezdová, řešily se více vztahy mezi postavami, které prozkoumávali okolí a tak podobně. V každém díle se něco děje, tudíž vás seriál jen tak nepustí. Pokud máte rádi Pretty Little Liars a chcete zkusit něco drsnějšího, s chutí do toho. Není však tolik roztahaný...

pokračování příště :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl