Oblíbené laky na nehty


Nejsem určitě první ani poslední kdo si libuje v lakování nehtů. Začalo to úplně obyčejně, když jsem si jednou (bylo mi asi 13) nalakovala nehty světle růžovým lakem. Říkala jsem si, což když bude moc výrazný, co když si toho začne okolí všímat. Na okolí jsem se tak nějak vykašlala a sbírka se postupně rozšířila až na téměř 35 laků. Dneska vám představím své nejoblíbenější. Ještě bych chtěla dodat, že si nepořizuji žádné drahé laky, jde o běžnou kosmetiku z drogerie.



Gabriella Salvete Enamel With Hardener 114 - Výrazný červený lak, který je jedním ze základním doplňků. Ať už na dlouhých nebo krátkých nehtech, vždy vypadá dobře a nic tím nezkazíte. Lahvička je, oproti jiným značkám, celkem velká, což je fajn, protože ho opravdu často používám. Celkově jsou laky od Gabrielly Salvete skvělý a dlouho vydrží.

Gabriella Salvete Matte Top Coat - Taky milujete matné povrchy? Já teda jo. Sháněla jsem zmatňující lak už dlouho a nedávno jsem si ho konečně koupila. Stačí když jenom jednou přetřete běžný lak a máte je krásně matné. 

Gabriella Salvete Sugar Enamel Sweetheart 02 - Jeden z pastelových laků speciální edice, která uvnitř malé bílé tečky. Tento lak mám už dlouho a taky pěkně ubývá. Jenom je trochu problém s odlakováním kvůli těm tečkám, ale zase se vůbec neoloupe. 


Miss Sporty Lasting Color Gel Shine 6130 - Modré laky moc nenosím. Mám raději teplé barvy. Ale tento jsem dostala k narozeninám, takže jsem ho s radostí vyzkoušela. Běžně si laky od Miss Sporty moc nepořizuju, protože se mi některé barvy zdají moc mdlé a musí se nanášet více vrstev. Tmavě modrá je ale hezky výrazná - jako večerní obloha (s trochou fantazie...)

Miss Sporty Lasting Color Gel Shine 6130 - Lak ze stejné kolekce v takové bronzové (třpytivě hnědé) barvě. Na fotce je trochu narůžovělý, ale na nehtech je nádherný.


Essence Arriba! 01 - Můj první matný lak, který mám tak 2 roky a jak můžete vidět, už ho moc nezbývá. Nejlépe vypadá asi na delších, hezky upravených nehtech. Dokonce bych řekla, že je vůbec můj nejoblíbenější :)

Essence The Gel Nail Polish The Satin - Lak trochu podobný předchozímu, ale je více do béžova. Taková nude barva s trochou třpytků. S matným lakem vypadá taky úžasně. Laky od Essence mají tu výhodu, že se skoro neloupou. 

Essence Arriba! 04 - Fialovou nosím na nehtech velmi ráda. Tato obsahuje třpytky, které ale nejsou až tak výrazné, takže nevypadáte jako disco koule.


Color Expert Golden Rose 37 - Tento lak je od značky, kterou jsem do té doby neznala. Musím ale říct, že barva je nádherná - zkrátka fialová jak má být. Drží moc hezky a je prostě bezvadná.

George Nail Polish Golden - Podle internetu se jedná o relativně známou značku laků, bohužel jsem jí ale nikde v obchodech neviděla - lak jsem před lety dostala jako dárek. Je zlatý... jako fakticky zlatý. Moc ho už nemám, musím šetřit, ale je parádní a docela originální :)

Rimmel London 60 Seconds Super Shine 5026 - Klasická černá barva, kterou nic nezkazíte. Popravdě teď už černou tolik nenosím, protože když nosím černé oblečení, chci mít alespoň něco jinak barevné. Jinak za mně plný počet, tedy až na to, že za  60 sekund opravdu nezaschne, ale to se dalo čekat.

Komentáře

  1. Já teda laky nepoužívám téměř vůbec a mám všeho všudy asi 3(?). A to tmavě fialový, matný bílý a matný černý. Ovšem mamka má ještě nějaké takové béžové, tyrkysový a červený takže si můžu půjčit od ní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak mi došlo, že na takové věcičky vůbec nejsem. :D Mám doma dva staré laky, které jsem nikdy nepoužila a teď už ani nepoužiju. Nehty si většinou zdobím na speciální události, ale to u známé, jinak doma vůbec. Ale zaujal mě ten tvůj výrazný červený lak, ten vypadá ohromně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden čas jsem byla na nakupování laků na nehty snad i závislá. Hromadilo se mi jich spousty a i všem okolo jsem kupovala laky, milovala jsem se na ně koukat v obchodech a ještě více je držet v ruce u pokladny. Byla jsem blázen! :D
    Nyní jsem však konečně vyházela staré, nějak ubránila peněženku před utrácením a vlastním možná okolo patnácti laků. Většinou jsou to tmavší barvy, především od Rimmelu, v poslední době jsem si ale oblíbila laky od Trend It Up, hlavně různé neobyčejné barvy nebo třpytkaté. Obecně mám nejraději na nehtech červenou, černou nebo modrou. Občas se ale neubráním ani pastelovým tónům, pár jich mám také. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už si moc nehty nelakuji, spíše chodím na gelové nehty:-).

    Ale laků mám také požehnaně, asi okolo 50? :D

    Hodně mě zaujal ten modrý od Miss sporty, ta večerní obloha! Musí být nádherný.
    A druhý od essence 04. Já takové barvy mám hrozně moc ráda, ačkoliv mi příjde, že mi na nehtech nesluší, ale když už si je lakuju, dávám si dost často podobnou barvičku:-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ja si do práce nechty lakovať nemôžem, teda aspoň na rukách, ale moje nohy by vedeli rozprávať :D Najradšej mám prírodné farby ako je mandľová :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si třeba nehty vůbec nelakuju, protože mě to nebaví a nějak extra mi to nejde. :D Ale mám doma dva. Tmavě červený od Miss Sporty a ten tmavě modrý, jako máš ty.

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud se člověk vyžívá v lakování nehtů, tak výrazný červený lak nesmí v žádném případě chybět! Zrovna včera jsem si ho nalakovala :). Ale já ho moc nepoužívám, radši mám modré laky :D - a právě ten od miss sporty mě v tvé sbírce hned zaujal - v drogériích po něm dost často pokukuji (jenže modrých laků mám fakt hodně). Já mám Miss sporty ráda a většina mi stačí dvě vrstvy, což je ok. Jen mátový mi nesedl, ten je na prd a pak vrchní je taky blbý :D. Jak říkáš laky od Gabrielle jsou dobré, ale mně moc neoslovují jejich odstíny. Měla jsem jeden dárkem - světle růžový - říkala jsem si, co já s ním budu dělat :D :D hmmm byl dobrý, vzala jsem ho vždy, když se mi nehodila žádná výrazná barva, kterou jsem měla po ruce (mám dva domovy, takže laky mám vždy odděleně :D). Jo, pobavilo mě to s těmi 60s - to mě vždycky rozčiluje...když to tak není, tak to tam nemají psát :D. Klidně si počkám...ale ten nápis - ach jo :D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl