Maďarsko #1

Po 12 hodinové cestě jsem se vrátila z dovolené v Maďarsku. Sice jsem měla poněkud ztuhlé nohy, ale i tak to docela šlo. Byli jsme s rodiči ve městě Eger a po výletech v okolí. Užila jsem si to a třeba se tam jednou podívám znovu... Spíše než popisování zážitků se zaměřím na fotky, kterých je tedy přes 200, ale vybrala jsem ty lepší.

město Eger a hrad


















nutná dokumentace jídla :D


Druhý den odpoledne jsme zašli na jídlo do vegetariánské restaurace (kam jsme měli slevovou kartičku od penzionu) a měli jsme celé menu - bezlepkové. Opravdu jsem si pochutnala a to jsem ani nevěděla, jestli zvládnu všechny chody :D




danila z ohrady se dokonce nechala i podrbat :D p.s: vidíte ty nádherné řasy?








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl