Fantastická zvířata a kde je najít

Výsledek obrázku pro fantastická zvířata a kde je najít

Fantastická zvířata a kde je najít
Velká Británie, USA
fantasy, dobrodružný, 2016

30. léta 20. století. Newt Scamander doráží se svým záhadným kufříkem plným kouzelných tvorů do USA. Newt zkoumá chování magických tvorů a snaží se je navrátit do jejich původního prostředí. V USA je ale chování a držení kouzelných zvířat zakázané. Ačkoliv se Newt snaží mít svůj kufřík na pozoru, nic netušící mudla (v našem případě nečar) se mu připlete do cesty.

Na nový film ze světa Harryho Pottera jsem se opravdu těšila. Typická úvodní znělka jako by mně vrátila o několik let zpátky. Ačkoliv byly poslední díly Harryho Pottera poněkud temnější, Fantastická zvířata jsou o dost veselejší a pohádkovější. I když byl film natočený podle stejnojmené knihy, příběh byl stvořený pouze pro film. A na scénáři se samozřejmě podílela i J. K. Rowling.

U filmu jsem se opravdu dobře bavila a utekl mi opravdu rychle. Ze zvířat se mi nejvíce líbil Hrabák a jeho nekonečná touha po zlatě a všem, co se leskne. Když jsem se před pár měsíci dozvěděla, že hlavní roli bude hrát Eddie Redmayne, byla jsem nadšená, protože je můj oblíbený herec. Role Newta mu opravdu sedla. Celkově byly charaktery trochu neobvyklé (spíše nebyly fádní) a sympatické.

Dopadlo to skvěle. Vždycky, když se objeví takovéto pokračování, které se tváří jako že chce vytáhnout prachy z fanoušků, mám trochu obavy. Ale Fantastická zvířata se povedla. Doporučuju se ten film zajít (stále je ještě v kinech) podívat. Co mně (příjemně) překvapilo bylo to, v jakém věkovém rozsahu se pohybují návštěvníci Fantastických zvířat - od 10 let třeba až do 70 :)

5/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl