Deset malých nadechnutí

Výsledek obrázku pro Deset malých nadechnutí

Deset malých nadechnutí
K. A. Tucker
vyšlo v ČR: 2015

oficiální anotace:
Po tragické autohavárii, která ji připravila najednou o rodiče, přítele a nejlepší kamarádku, prchá Kacey se svou mladší sestrou Livií z Michiganu do Miami, aby tam začala nový život. Podaří se jí vybudovat novou existenci? Zbaví se trýznivých vzpomínek, které ji nepřestávají pronásledovat? A dokáže odolat záhadnému sousedovi z bytu 1D? Už sama skutečnost, že autorka K. A. Tucker vydala první knihu jako šestiletá, je zárukou poutavého a zajímavého čtenářského zážitku.


Recenzi uvedu tím, že upozorním na to, že se anotace příliš nepovedla. Zní celkem fádně, ale i tak mně dokázala na knihu nalákat (?). Ačkoliv kdyby byla anotace delší, zase toho víc prozradí a to my přece nechceme. Do knihy jsem se pustila s radostí a očekáváním.

Kasey a její mladší sestra žily až doposud u strýce a tety. Jejich rodiče, Kaseyina přítele a nejlepší kamarádku připravila o život nehoda, která se stala před čtyřmi lety. Od té doby se toho dost změnilo. Kasey si prošla nejedním nepěkným obdobím, ale pořád chránila svou malou sestřičku. Po jednom incidentu už má Kasey života u strýce a tety plné zuby a rozhodne se pro změnu. Najde si bydlení v Miami a s Livií uprchne. Město, které je daleko od toho předchozího, mohou začít od začátku... ale kdyby to bylo tak jednoduché. Bydlení je malé, ale stačí. Hned ze začátku se seznamují s Norou Matthewsovou zvanou Strom žijící ve vedlejším bytě s malou dcerkou Miou. Kasey překvapí i další setkání se sousedem Trentem z bytu 1D. Nemůže ho pustit z hlavy.

Začnu neobvykle postavami (většinou začínám stylem psaní a tak dále)... Kasey mi byla sympatická už od začátku. Je to taková drsňačka, s ničím se moc nepáře, dokáže kohokoliv uzemnit, ale zároveň je starostlivá, udělá pro Liv všechno a přizná svou chybu. Trent, další důležitá postava z knihy, byl zajímavá osobnost, občas jsem měla chuť ho pořádně praštit. Popravdě, bylo mi trochu divné, že je hned na Kasey tak hodný, co má asi za lubem... Ale neprokoukla jsem ho.

A jak jsem pak byla překvapená. V první polovině je pár zvratů, ale ne tolik zásadních, to přijde až o trochu později. Posledních několik desítek stran z knihy jsem byla vážně v šoku, vůbec jsem nevěděla, jestli je to pravda nebo ne. Vážně jsem něco takového nečekala. A už vůbec ne ten konec. Fakt jsem si myslela, že budu brečet, což se nakonec nestalo. Co si budeme povídat, překvapilo mě to. Celá kniha ve mně zanechala takový zvláštní pocit... A to sice ten, že si nutně musím přečíst další díly :D

Kniha je skvěle napsaná, čte se úplně sama a myslím, že by měla úspěch i tu těch, kteří na romantiku tak úplně nejsou, protože to není jen o tom. Za mně plný počet bodů

5/5

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl