Čtenářská výzva 2017

Minulý rok jsem se zapojila do knižní výzvy pouze na počet knih - to mi ale nějak nevyšlo... trochu jsem to s tím číslem neodhadla. Letos jsem zkrátka tolik času ani chuti na čtení neměla. Zaujala mně ale knižní výzva od Databáze knih. Smyslem výzvy je přečíst si knihy podle následujících úkolů. Knihy se samozřejmě nesmí opakovat. Takže bych měla pro splnění výzvy přečíst 20 knih. Některé budou obtížnější, ale jinak by to přece nebyla výzva! Pokud jste registrovaní na Databázi knih, můžete si i evidovat plnění výzvy. Pokud ne, můžete se samozřejmě zapojit i tak, pokud vás to zajímá. Jelikož jsem přečetla dost knih z povinné četby, některé body by nemusely být problém.


1. kniha, která je starší než čtenář

2. kniha, která je autorovou prvotinou

3. kniha, která má na Databázi knih méně než 500 hodnocení

4. kniha odehrávající se v budoucnosti

5. kniha od severského autora

6. kniha, jejíž děj se odehrává v Praze

7. kniha od držitele Pulitzerovy ceny

8. oblíbená kniha rodičů, prarodičů

9. kniha, odehrávající se na ostrově

10. kniha psaná formou deníku

11. kniha od autora ze sousedícího státu

12. kniha od autora z žebříčku 100 nejoblíbenějších autorů na Databázi knih

13. kniha poprvé vydaná v roce 2017 (zcela nová kniha)

14. kniha od českého autora

15. kniha se zvířetem v názvu

16. darovaná kniha

17. kniha, která má jednoslovný název

18. kniha s jménem v názvu

19. kniha pohádek

20. kniha, jejíž první věta začíná otázkou

aktuální stav čtenářské výzvy můžete sledovat na https://www.databazeknih.cz/ctenarska-vyzva/heaven-93401

převzato z předchozího blogu http://piece-of-my-heaven.blog.cz/1612/ctenarska-vyzva-2017

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl