Playlist #14

V dalším playlistu mám převážně novou hudbu... možná "novou" ve smyslu pro mně novou a dosud neobjevenou. Chvíli mi trvalo, než jsem si oblíbila Superstar od Mariny, ale líbí se mi, jsem upřímně zvědavá, jestli vydá další singl z poloviny desky Fear. V posledním týdnech jsem si moc oblíbila i kanadskou zpěvačku Grimes. Mám ráda originální a svým způsobem šílený lidi, kteří jsou sami sebou a dobře je odlišíte od ostatních. Moc se mi líbí její poslední album Art Angels. Když jsme u alb, taky se mi zalíbilo album Sucker Punch od norské zpěvačky Sigrid - další příklad toho, že popová hudba se dá pořad dělat dobře.

MARINA - Superstar

Grimes - World Princess Part II


Sigrid - Strangers


Depeche Mode - Halo

Texas - Say What You Want

Camouflage - The Great Commandment

Florence + The Machine - Moderation

Ariana Grande - Bloodline

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl