Playlist #13

V prvním playlistu letošního roku mám docela hodně novinek. Teprve před pár dny vydala Marina, jedna z mých nejoblíbenějších zpěvaček, po několika letech novou písničku z připravovaného alba, na které se už moc moc těším. Líbí se mi i 7 rings, novinka od Ariany Grande. Dříve jsem Arianu vůbec nesposlouchala, ale poslední dobou jen její hudbě nějak přišla na chuť. Taky v poslední době poslouchám hodně starší tvorbu Depeche Mode. Napiště mi do komentářů, jakou hudbu jste si v poslední době oblíbili vy :)

MARINA - Handmande Heaven


Ariana Grande - 7 rings


Caro Emerald - Back It Up


Depeche Mode - World In My Eyes

Sigrid - Don't Feel Like Crying


Mark Ronsons ft. Miley Cyrus - Nothing Breaks Like a Heart

Ava Max - Sweet But Psycho


4 Strings - Take Me Away

Komentáře

  1. S Arianou Grande jsem na tom stejně jako ty, dřív jsem ji neposlouchala vůbec, ale poslední dobou ji mám radši a radši a nemůžu se dočkat, až si poslechnu celé její nové album :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý playlist :) Pro mě opět spousta inspirace, pořád hledám nějaké nové písničky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Arianu jsem dříve také nemusela, ale od songu Into you jsem si jí oblíbila :) Písnička od Miley se mi moc líbí!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  4. Podle názvu nic neznám :D. Poslední dobou jdou novinky mimo mě. Minulý rok jsem přesedlala nějak na českou hudební scénu (punk/poprock). Letos se možná trochu vracím k tomu zahraničnímu poprocku, což většina z těch novinek není :D. Myslím, že jsem předtím slyšela jenom Marka a Miley. Nejvíce mě zaujala písnička Sweet But Psycho. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z Nothing Break Like a Heart jsem nadšená a Handmade Heaven mě kupodivu taky docela chytlo. Od Ariany bych vybrala jiné písničky z jejího nového alba, často poslouchám bloodline. A jinak ostatní písničky snad ani neznám, poslechnu si.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl