Přípravy na 2. ročník

Většině studentů vysokých škol už začala výuka, mně ovšem  začíná až 8. října a to kvůli studentům z kombinovaného studia, kterých je u nás hodně, takže deňáci začínají až později. Nevím, jestli je to velká výhoda, semestr má tak jenom 12 týdnů a než se rozkoukáte, za dveřmi jsou první zápočty a zkoušky. Letos jsem se snažila přípravy na nový ročník nepodcenit. Minulý rok byl pro mně první, tudíž jsem nevěděla, co čekat a některé věci jsem zařizovala v poklusu. Poučila jsem se a letos jsem svůj systém aktualizovala na lepší verzi. Mám představy o tom, jak budu během semestru fungovat a doufám, že to dodržím. 

Diář je věc, kterou používám, abych nezapomněla důležité věci - objednat se k doktorovi, navštívit babičku, zajít do knihovny. Ale na školní věci mi vlastně vůbec nevyhovuje. Máme sice Studentský informační systém, ale tam než najdete informace o předmětu, musíte se pořád někam překlikávat. A tak namísto diáře za 3 stovky jsem vzala papíry, fixy a pastelky a na každý papír jsem si sepsala informace o předmětu, kam si budu psát jednotlivé úkoly, které mám splnit. Abych neotočila stránku v diáři a nezjistila, že mám do pondělí odevzdat seminárku. Informace o tom, co je potřeba ke zkoušce ještě doplním v 1. týdnu školy.



Na rovinu, nejsem moc kreativní člověk, kreslení jsem vzala někdy v 6. třídě, ale mám ráda ozdobné písmo, různé kudrlinky a tak. Občas se pro něco nadchnu a tak sama tvořím. Písmo s názvem Rosetta je ze stránky dafont.com, kde najdete spoustu fontů, které si můžete i stáhnout. Inspiraci k vedení poznámek a k úpravě sešitů najdeme mnoho na různých stránkách, já jsem našla několik na We Heart It.


Jelikož je podzim v plném proudu, zahrnují přípravy na nový ročník i nákup oblečení. Mám ráda takové nákupy, kdy vejdu do obchodu a nejlépe na prvním stojanu je to, co chci. Což se mi minulou sobotu dařilo. Potom jsem spokojená. Nemusím v obchodech trávit celý den, z toho jsem pak otrávená - zvlášť když nemůžu sehnat to, co chci.


Cardigany jsou hrozně skvělá věc. Pokud je vám neustále zima na ruce jako mně, jsou užitečné. Zkusila jsem si jich několik a většina měla kapsy, vypadala jsem v nich jako klokan. Jediný tento neměl kapsy a je neskutečně příjemný.


Dlouho jsem odolávala zelené parce, Přišla mi moc mainstream, ale letos jsem si ji pořídila. Je moc příjemná a opravdu nádherná (barvu trochu kazí osvětlení). Jestli hledáte hezké (pod)zimní bundy, v Reserved jich najdete mnoho.


A jako poslední tu máme boty, které jsem si zamilovala. Nikdy jsem podobné vysoké boty neměla a o to víc jsem z nich nadšená (připadá mi, že si pořád kupuju to samé dokola). Sice se mi po 1 hodině nošení vytvořil ošklivý puchýř, ale to se občas stává. 


Oblečením úprava vzhled nekončí. Už asi 5. balení korektoru od Catrice nesmí chybět a řasenka od Maybelline je nutností. Nový pudr od Gabrielly Salvete mi opravdu sedl, stejně jako nový růžový lak od Flormaru. Lak od Dermacolu patří k mým nejoblíbenějším, zbožňuju barvu a taky to, že opravdu vydrží 5 dní a až poté se začne loupat.



Snídaně je pro mně základ dne a to včetně brzkého ranního vstávání v 5 ráno, kdy se chystám na přednášku v 7:15. Moc ráda mám ovesné kaše (bez lepku, samozřejmě), tato s kustovnicí je výborná. Koupila jsem si i jednu novou pohankovou a jsem zvědavá, jaká bude. Některé mi chutnají, jiné vůbec. Ale na přípravu jsou jednoduché, což mi ráno ušetří hodně času.


Poslední věcí, kterou jsem si pořídila, bylo Spotify Premium pro studenty. Zlanařily mně spolužačky a mně to přišlo jako dobrý nápad. Ráda poslouchám novou hudbu (ale i starou) a do autobusu je to nutnost. Za málo peněz hodně muziky. Doslova.


Komentáře

  1. Tak snad vše zvládneš ve škole. :) Je super, že se ti povedlo to tak rychle sehnat, já když nakupuju, nikdy nejsem pořádně spokojená. :D Spotify premium je super, nicméně studentská sleva je jen pro vysokoškoláky (nechápu proč, ale co se dá dělat) :(

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě to zvládneš. :) Také jsem dnes byla dokoupit zásoby na zdravé verze snídani v podobně kaší s chia semínky a různé musli srdíčka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty to do listy jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak přeji hodně štěstí ve druhém roce na VŠ :) Opravdu to je tak, že než se naděješ, ž je zkouškové :) A ta zelená parka vypadá vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl