5 věcí, které nesnáším

Dnes si dáme trochu "hejtovací" článek, protože to už tady dlouho nebylo. Vybrala jsem 5 věcí, které mně štvou a které bych nejraději vymazala ze světa. Samozřejmě mně štvou i další věci, jako zlý lidi nebo houby, ale o těch psát nebudu, protože jsou hodně obecné. A nezapomeňte do komentářů napsat, jestli se mnou souhlasíte nebo jo.

Citáty
Z téhle skupiny mi vadí především pseudocitáty. Nic neříkající větičky rádoby o životě, které nemají žádnou informační hodnotu. Hlavně na sociálních sítích sdílejí tato moudra určité typy lidí, což je docela zajímavé. A vystavují si to v rámečcích v obýváku, bože. Třeba ten nápis HOME. Proč to je? To si jako pověsím na zeď, abych nezapomněla, kde jsem? Alzheimera ještě nemám. Nebo výroky slavných autorit, které to ani nikdy neřekli. Když je to citát z knihy (nemusí to být jen Malý princ) nebo z filmu, který skutečně něco říká a není to jen snůška slov "život", "bolest" a "štěstí" , tak proč ne. #zanormálnícitáty

Výsledek obrázku pro nápis home ikea

Vonné svíčky
Mám samozřejmě ráda, když to doma hezky voní. Ale svíčky mám jenom z důvodu náhlého výpadu elektřiny, což už se mi za poslední rok stalo několikrát, hlavně při větším větru. Mám ráda charakteristické vůně domova  - vůně kávy, jídla, květin na parapetu, čerstvě vypraného prádla nebo šamponu na vlasy. Vůně některých svíček nejsou špatný, ale opravdu nepotřebuju, aby to bylo cítit po celém bytě. Z nějakýho důvodu mně to prostě irituje. No, pořád lepší než ty různý Airwick osvěžovače - ale upřímně neznám jediného člověka, který by to používal. 


Luxování
Boj s bordelem je nekonečný - tvoří se sám od sebe i když v bytě nejste. Nesnáším, když se musím tahat s tou těžkou krávou, která přestane fungovat jakmile se na kartáče namotají vlasy. Jelikož mám dlouhé vlasy, které si neustále padají, jediným řešením by bylo nechat se ostříhat na ježka. Tuhle činnost nesnáším z domácích prací asi nejvíc... na druhém místě je mytí nádobí.

České seriály
Našlo by se pár seriálu, které mi připadají dobré nebo mi nevadí - například Comeback nebo sem tam něco z produkce ČT. Od Ulice až po poslední seriál na TV Barrandov. Jak je možný, že v zahraničí vzniká tolik seriálu, z nichž většina vám nepřivodí žaludeční vředy a u nás vzniká samý odpad? Asi je to nějaké prokletí nebo si neseme kříž z dob dávno minulých. Zápletky většiny seriálů jsou stále stejný - charaktery někde žijí, tam se potkávájí, mluví spolu, hádají se, podvádějí a pak se usmiřují a pořád dokola. Postavy na přesdržku, vtip ostrý jak brusný papír a nápad o ničem. Bohužel, lidé se na ně stále dívají a týmy scénáristů produkují další a ještě horší kusy. A nám nezbývá než je ignorovat.

Legíny
Záměr byl asi dobrý, ale přeci jenom - jsou to kalhoty na cvičení a slušně vypadají kousek z nich neudělám ani kdybych se stavěla na hlavu a odrážela ušima. Sama jedny černé legíny mám, ale neměla jsem je na sobě už nejméně rok. Začaly být populární před pár lety, kdy se záhadným způsobem všichni pustili do hejtování jeansových kalhot a legíny se nosily všude a za každého počasí. V zimě je to opravdu o zdraví. Když už, tak raději s dlouhým tričkem nebo košilí, ale kalhoty prostě nenahradí. Nešla bych jen v punčocháčích proto, že jsou pohodlné... Nakonec bych mohla chodit i nahá, že.

Komentáře

  1. Citáty teda nesnáším úplně všechny. Ať nicneříkající větičky, ať rádoby to, co údajně někdo prohlásil, nebo ať hlášky z filmů a knih. Svíčky zato miluju. Vonné nebo ne, to je mi celkem fuk, ale pálit bych mohla jednu za druhou. Ale je to celkem drahá záliba s tím, že jsem schopná jich denně vypálit několik, takže... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek :) Ty rádoby citáty taky nemám ráda :) Ale citáty z knih nebo takové, které opravdu mají nějakou hodnotu, tak ty ano :) A luxování taky není moje oblíbená činnost :D Koukání na české seriály už jsem taky vzdala, jediné, na co se ted dalo dívat byli VIP vraždy :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je hustej článek!
    Já na rozdíl od luxování nesnáším zametání, mám pocit, že je neefektivní :D A žehlení, br.. Legíny jsou v pohodě, většinou teda. Jak na kom.

    PS.: Nevadí, když se inspiruji tímto tématkem? :o Prosím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super tip na článek:-).

    1. To máme úplně stejné. Klasické citáty či motivační jsou skvělé, protože Vám něco předají a pár jich mám na nástěnce, ale klasické debiloviny jako to home, štěstí, láska..mi přijde nesmyslné. Chtěla jsem si pořídit takovou věc na obrázku jak máš to home, ale v nějakém citátu, protože u tohodle bych si pořád ťukala na hlavu, co jsem si to pořídila a nejen já.

    2. Svíčky osobně miluji, jak vonné tak i klasické. Pro mě je to druh uklidnění a mám i takové ty vonné kapky. Třeba když si tam dám dub, jehličí..tak to má takový jemný nádech lesu. :-)

    3.Luxování mi zas tak nevadí, je to otravné jako každá domácí práce, ale pro mě to nejhorší není. To spíše žehlení a prach, to nenávidím. Prach se objeví za okamžik zpět a vy chytáte akorát tak nervy.

    4. Zrovna o tom jsem přemýšlela včera večer. Cizích seriálu je mnoho a ve většině jsou skvělý, ale my češi máme asi v tomhle vadu nebo nevím.

    5. Legíny jsou fajn, osobně je nosím jen do práce (občas ven, ale málokdy), protože jsou pohodlné a jak celý den běhám po place, tak se aspoň neškrtím. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Citáty tohoto typu tak nemusím, ovšem ostatní, které dávají smysl ty miluju. Svíčky taky zbložňuju, hlavně na podzim a v zimě. A samo jako romantika. :D vonné teda taky úplně nemusím mám radši aroma lampy a různé olejové vůně. České seriály - jak které a legíny... :D radši mlčím.

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud mi citáty něco předají nebo inspirují, tak si je klidně i někam napíšu nebo vyvěsím, ale ty jednoduché fráze jdou taky mimo mě. Pár svíček doma máme, ale to jsou z větší části dary. A legíny...ty nosím pouze při sportování, nebo v případě, že odněkud odjíždím a je to poslední čistý kus oblečení, který s sebou mám. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda pozitivní/povzbuzující citáty :). Trochu mi vadí citáty u selfíček, které jsou nejlépe takové, kde se holky vyprsí a vůbec to nějak nekorensponduje s tou fotografií. Jako to s tím "home" je vtipné, ale tak dekorace jsou fajn (ale narazila bych určitě i na lepší).

    Svíčky - já si je ráda občas zapálím :). Nemám jich tedy moc, jako někteří jiní. Občas ta vůně je taková uklidňující. A jak píšeš, že vůně domova atak...Připomnělo mi to můj byt a kamarádky - smrdí starobinou :D je to cítit tedy, když tam delší dobu nejsem třeba 3 týdny, jinak to pak člověk nevnímá. Chceme si najít nějaký lepší nejen kvůli tomu smradu :D. A kávu nepiji, takže to mě moc nevoní.

    Mně vadí práce na zahradě :D.

    Já měla ráda pár českých kriminálek, bohužel některé se zkazí už u druhé série... co to sakra je? :/

    Já legínám nikdy nepropadla, měla jsem je snad jednou na sobě a s dlouhým tričkem...nemít něco, co mi zakrývá zadek, tak do toho fakt nejdu! :D

    OdpovědětVymazat
  8. No jako souhlasim skoro se všim :D popravdě si dodneška vrtám hlavou nad těmi nápisy home, love a podobne :D a proc to tedy neni aspon česky :D i tak by to asi bylo divny :D nikdy jsem nemela potrebu si to nekde vystavit a snad nebudu mit :D :)
    se serialy je to děs, jako Barrandov ? to je škoda slov. to je totalni odpad. a luxovani ? ble. akorát mam pocit ze v techto velkych vedrech rozvířím prach a udelam v bytě jeste vetsi vedro, nez je nezbytne, takze posledni dny ani nevysávám, jen zametu a vytřu, protoze to vedro z toho je nesnesitelne. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl