Teorie všeho


Výsledek obrázku pro teorie všeho

Teorie všeho
Velká Británie
drama, romantický, životopisný, 2014

O fyzikovi Stephenu Hawkingovi a jeho nemoci slyšel už určitě každý. Ale málokdo zná celý jeho příběh. Podkladem pro film byla kniha Jane Hawkingové, ale samozřejmě se nejedná o detailní životopisný film, pro zraky diváků je spoustu věcí změněno nebo přibarveno. Stephen Hawking ještě studuje na univerzitě, když se u něj objeví první příznaky nemoci. On ani nikdo z jeho okolí nechápe, jak se to mohlo stát. Lékaři mu dávají jen 2 roky života. Nejprve chce všechno vzdát, ale nakonec se odhodlá k tomu, aby pokračoval ve své práci...



Herec Eddie Radmayne mě zaujal už ve filmu Dánská dívka, na který tu také najdete recenzi a v tomto filmu svůj talent jen potvrdil. I ostatní herci byli skvělí. Zaujal mě jeden z profesorů, o kterém jsem si pomyslela, že vypadá jako Remus Lupin - a hele, on to byl skutečně ten herec, co ho hrál.

Nevím, co moc k filmu nepsat, lépe mi jdou knižní recenze... Každopádně se mi moc líbil a doporučila bych ho všem. Taky mě zaujala postava Jane, která se statečně držela po celou dobu filmu a byla prostě úžasná. Koukněte se na něj, neprohloupíte :)

4,5/5

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

1984