Oblíbené seriály #2

Související obrázek

Mrtví jako já/Dead like me (2003-2004)

Georgia Lassová je otrávená životem. Sekla se školou a z matčina donucení šla pracovat do kanceláře. Při obědové pauze a za krásného počasí, ale nešťastnou náhodou zemře při zásahu hořícího záchodového prkýnka, které přiletělo z vesmírné stanice a místo do moře spadlo do centra Seattlu. Její rodina je zničená. Není ale všem dnům konec. Místo toho, aby Georgia odešla na "druhou stranu", zůstává mezi živými a pomáhá jim odejít. A taky si musí najít byt... Skvělé dialogy, černý humor kam se podíváš a výborný soundtrack. Seriál jsem viděla několikrát a pořád mně neomrzel. Parta smrtonočů mi vždycky dokáže zvednout náladu.

Výsledek obrázku pro the big bang theory

Teorie velkého třesku/The big bang theory (2007-?)

Na tento seriál jsem se začala dívat náhodou asi před pěti lety. Parta ujetých vědátorů a jedna blondýna od naproti, která jim převrátí život vzhůru nohama. Těžko budu popisovat děj, vzhledem k tomu, že se jedná o sitcom o 8 řadách. Každopádně tuhle partičku jsem si oblíbila. Líbí se mi, že humor, který autoři používají, není tak idiotský jako v jiných amerických sitcomech. Ačkoliv musím říct, že od sedmé série ty vztahy mezi hrdiny připomínají spíš telenovelu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

1984