Gossip girl

Výsledek obrázku pro gossip girl

Gossip girl/ Super drbna
drama
USA, 2007 - 2012


Seriál se odehrává v New Yorku mezi místní dospívající smetánkou. Na počátku seriálu se Serena Van Der Woodsen (Blake Lively) vrací do New Yorku z internátní školy, kam ji poslala její matka. Vrací se do své staré školy, kde se shledává s nejlepší kamarádkou Blair Waldorf (Leighton Meester) a dalšími spolužáky jako je Nate Archibald (Chace Crawford) a Dan Humphrey (Penn Badgley). Intriky nejsou ani jednomu z nich cizí. Seriály vznikl na motivy knižní série od Cecily von Ziegesar.

Normálně píšu recenze na relativně nové seriály, tentokrát jsem ale zabrousila do archivu. V češtině Super drbna je velmi populární seriál, který měl 6 řad a před 6 lety byl ukončen. K seriálu jsem se dostala tak nějak náhodou, chtěla jsem něco nového a víceméně nenáročného a trefila jsem se docela dobře. Před lety jsem sledovala Pretty Little Liars a oba seriály spolu mají leccos společného, ale přeci jen mi Pretty Little Liars přišla trochu více jako kravina. 


Jsem teprve v půlce 3. série a to už jsem jednou chtěla sledování tohoto seriálu vzdát, protože jsem si říkala ne, to už je na mně moc. Všechny ty vztahy a situace nejsou absolutně reálný, všechno se vytažené do extrému a nehrozí, že byste se jakýmkoliv způsobem ztotožnili s postavami. Tak například se 2 lidi sejdou, řeknou si 3 věty a jeden z nich řekne "Už musím jít...". A taková situace je v každém dílu alespoň 3x. Charaktery jsou jako houba. Hlavně v prvních 2 sérií nemají snad žádné svědomí a morálku. Všechny holky jsou moc velký primadony, ale bez nich by to nebylo ono. Moji nejoblíbenější postavou je momentálně Nate. To se ale možná brzy změní, až udělá zase nějakou kravinu.

Proč ten seriál vlastně sleduju? Chci vědět, jak to dopadne. Každý další díl vás udržuje ve větším a větším napětí, takže musíte prostě koukat dál. Nikdy jsem nebyla příznivec Ulice nebo Ordinace v růžové zahradě, případně venezuelských telenovel. Ale u tohoto seriálu mám jistotu konečným počtem dílů (co budu dělat potom, nevím) a navíc se mi líbí i to prostředí. Všechno je to sice vyhnané do extrémů, ale pokud jdete na seriál bez předsudků, je tu šance, že se vám zalíbí. Navíc tam hraje skvělá Blake Lively.


amazing, awesome, and beauty image

Image by patricia carrera

blair waldorf, gossip girl, and gg image


3,5/5


Komentáře

  1. Na super drbnu jsem ještě koukala před Pretty Little Liars a The Vampire diaries. Opravdu jsem si zamilovala první 3 série ale pak už mě to tolik nebavilo. Každopádně, Blair a Serenu neskutečné miluji! Jsou to rozhodne “friendship goals”❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, že nakonec se usmíří a přátelství jim vydrželo od dětství (což se třeba mně nepovedlo), ale někdy se k sobě nechovaly zrovna ukázkově :D

      Vymazat
  2. Tak tento seriál jsem v životě neviděla, ale na takový odpočinek bych si ho asi pustila, uvidím, super tip! Zase nejsem jistá ohledně těch situací, právě jestli by to na mě nebylo také moc. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na Super Drbnu jsem koukala už poměrně dávno a jak říkáš, tak situace i postavy jsou hodně nereálné, ale stejně jsem na to koukala a celkem mě to bavilo :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vubec tenhle seriál neznám, ale mohla by to být docela dobrá odreagovačka :-) Já nedávno dokoukala 13 reason why a byla jsem nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. na tenhle seriál se chystám podívat tak 5 let a stále jsem se k tomu nedokopala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Seriál jsem sledovala kdysi dávno. Byla to dobrá oddechovka, ale jak pises taková dost nereálná.

    OdpovědětVymazat
  7. Na seriál jsem dřív občas mrkla, ale jak píšeš, přišli mi nějaké situace až moc..vyhrocené a nereálné.

    Doporučuji se mrknout pak na orange is the new black, je to skvělý seriál! :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten znám asi už 5 let, před rokem jsem o něm psala :-)

      Vymazat
  8. Gossipky jsem nikdy neviděla a ani nemám v plánu se na ně podívat :D Vím, že je hodně kamarádek v mém okolí jednu dobu sledovalo a ještě když píšeš o těch někdy vyhrocených situacích... No asi nic pro mě :D
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  9. Jednu dobu to byl jeden z mých oblíbených seriálů! :)

    OdpovědětVymazat
  10. O tomto seriáli som už počula, no nikdy som ho nevidela. Ja som pozerala len Vampire Diaries :D

    OdpovědětVymazat
  11. Můj nejoblíbenější seroš. ♥ Plánuji si ho pustit v ájině, když už ho umím skoro zpaměti. :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Gossip Girl je super... Miluju! :-D A halvně díky němu miluju Blake... Mám ji moc ráda... Jsem zvědavá na ten její nový film. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

TOP české knižní obálky

Kocour jménem Merlin

Seriál Černobyl